Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

http://branchekode.dk - Hvilken skal jeg vælge? (Tøj og accessories salg).

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 18. May 11
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Som overskriften siger, hvilken skal jeg vælge når jeg vil sælge tøj (tekstil) og accessories som punge fx.?

Det er salg af tøj og andet med designs printet på, ny lavede designs som jeg får printet på i udlandet (Inden for EU).

Der vil også være noget engros salg til virksomheder.

Fra Næstved
Tilmeldt 18. May 11
Skrevet kl. 19:44

Det er salg af tøj og andet med designs printet på.

Fra Næstved
Tilmeldt 18. May 11
Skrevet kl. 20:02

JEg tror det er 47.91.10 men er ikke sikker.

Fra Kolding
Tilmeldt 27. Nov 12
Indlæg ialt: 4
Fra  Poloer.dk Skrevet kl. 23:05

Hej Johnny

Det er altid et helvede med de branchekoder, og de er sjældent til at gennemskue 100%. I og med du beskæftiger dig med flere forskellige ting, kan du gå ind under flere af koderne (hvilket du nok også selv har fundet ud af). Dog vil jeg mene at den du har angivet ikke er helt korrekt hvis du regner med at skulle sælge engros også. I bund og grund skal du egentlig bare vælge den som du mener passer bedst muligt på din virksomhed. Jeg tvivler på at der skulle komme nogen efter dig, uanset hvilken en du vælger. Og du kan i værste fald fortælle at du hanlede i god tro. Er det i forhold til at registrere din virksomhed i CVR, eller hvorfor roder du med det?

Fra Næstved
Tilmeldt 18. May 11
Skrevet kl. 23:12

Ja det er fordi jeg er igang med at registrere det i CVR. Jeg gjorde det igår med den kode jeg skrev her, og håber ikke jeg får nogen efter mig, men det regner jeg heller ikke selv med at jeg gør.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)