Ok. det er bare fordi jeg brugte dette tool til at få lidt input til, hvordan det så ud med min side, da jeg er temmelig grøn mht. SEO ;-) Anyways, TUSIND tak for din hjælp med at få den redirect til at virke !! Hvis jeg kunne, ville jeg give dig 10 stjerner ;-) |
Jeg har lige prøvet at lave en ny ordre (både som gæst og som registreret kunde) og det virker desværre ikke længere.... Jeg kan heller ikke registrere mit som kunde mere....
Når jeg prøver at lave en ordre som gæst kan jeg godt lægge varen i kurven, men når jeg prøver at gå videre, siger den bare at der ingen varer er i kurven.... selvom jeg lige havde puttet 1 stk. i og så, at den registrerede det....
Når jeg prøver at logge mig ind som registreret kunde, som jeg kan se eksisterer i BO, sker der ingenting....
Når jeg jeg prøver at oprette mig som ny kunde, kommer jeg ind til billedet, hvor jeg skal udfylde navn, e-mail m.m. Når jeg har udfyldt disse felter og trykker på "registrer", får jeg at vide, at der er 1 fejl og at jeg skal oplyse mindst 1 telefonnummer.... problemet er bare, at der ikke er et felt til det....
Inden jeg lavede den redirect, var der ingen problemer med disse ting....