Hej derude, Vi har brug for noget feedback på http://www.ulstrupgarn.dk/ . Siden er færdig og har kørt et halvt års tid, men vi har det lidt svært med, at få kunder i butikken, hvorfor vi nu spørger jer om tips og tricks. Det er en momsregistreret Magento-webshop med dertilhørende CVR og mulighed for at betale med alle de populære kort. Altså helt efter bogen skulle man tro. Det er ikke min egen butik, men et familiemedlems, som jeg har lovet, at kigge nærmere på. Umiddelbart har jeg kigget på deres keywords, og det ser jo ikke så godt ud med keywords som "firmaprofil", "kontakt" og "Danmark" for bare at nævne nogle stykker. Jeg har ligeledes kig på websitetitlen "Ulstrup Garn". Den kan jeg vel udvide med passende keywords ala "Ulstrup Garn - Kvalitetsgarn, shetlandsuld, bomuld, uld......" og lignende? Jeg ser jo selvfølgelig helst, at siden er nr 1, når man søger på "garn", men økonomien står ikke til at poste uendelige kroner i dyr og professionel søgeoptimering, og derfor håber jeg at I kære Aminoer kan hjælpe. Venligst, Thomas. |
Hej Thomas.
I det store hele synes jeg det er en funktionel side i har jer. Du kan evt. benytte dig lidt mere af intern linkbuilding, hvor du fremhæver de ord du gerne vil findes på i søgemaskiner. Der er forskellige råd til linkbuilding, seo og andre områder der kan være relevante her www.Opbygning.dk
God vind med siden! ;)