Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

UlstrupGarn.dk mangler tips og tricks mht. SEO

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Nov 12
Indlæg ialt: 156
Fra  Siino Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude,

Vi har brug for noget feedback på http://www.ulstrupgarn.dk/ . Siden er færdig og har kørt et halvt års tid, men vi har det lidt svært med, at få kunder i butikken, hvorfor vi nu spørger jer om tips og tricks.

Det er en momsregistreret Magento-webshop med dertilhørende CVR og mulighed for at betale med alle de populære kort. Altså helt efter bogen skulle man tro. Det er ikke min egen butik, men et familiemedlems, som jeg har lovet, at kigge nærmere på.

Umiddelbart har jeg kigget på deres keywords, og det ser jo ikke så godt ud med keywords som "firmaprofil", "kontakt" og "Danmark" for bare at nævne nogle stykker. Jeg har ligeledes kig på websitetitlen "Ulstrup Garn". Den kan jeg vel udvide med passende keywords ala "Ulstrup Garn - Kvalitetsgarn, shetlandsuld, bomuld, uld......" og lignende?

Jeg ser jo selvfølgelig helst, at siden er nr 1, når man søger på "garn", men økonomien står ikke til at poste uendelige kroner i dyr og professionel søgeoptimering, og derfor håber jeg at I kære Aminoer kan hjælpe.

Venligst, Thomas.

Tilmeldt 14. Oct 12
Indlæg ialt: 255
Fra  Opbygning Skrevet kl. 16:19

Hej Thomas.

I det store hele synes jeg det er en funktionel side i har jer. Du kan evt. benytte dig lidt mere af intern linkbuilding, hvor du fremhæver de ord du gerne vil findes på i søgemaskiner. Der er forskellige råd til linkbuilding, seo og andre områder der kan være relevante her www.Opbygning.dk

God vind med siden! ;)

Se hjemmeside tips på opbygning.dk

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 16:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Thomas,

Er det meningen at jeres logo skal hænge ude i siden, hvis man har et stor skærm?

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Nov 12
Fra  Siino Skrevet kl. 16:31

Patrick Olsen:

Hej Thomas,

Er det meningen at jeres logo skal hænge ude i siden, hvis man har et stor skærm?

God pointe! Det skal rettes til. Resten er siden er centreret, men jeg kan godt se at logoet befinder sig rimelig strict til venstre uanset skærmstørrelsen.

Jeg får kigget på den interne linkbuilding. Tusinde tak for infoen. Jeg vil kigge nærmere på dit website for tips og tricks ;-)

Fra Vissenbjerg
Tilmeldt 16. Nov 12
Indlæg ialt: 41
Fra  nemEDI Skrevet kl. 16:43

Hej Thomas

Ja, nu er jeg ikke den store SEO ørn (endnu), men jeg er vokset op i en garnforretning, så på den baggrund vil jeg gerne give lidt feedback....

Jeg synes det er meget svært at bedømme farverne, især på det brunlige og grålige nuancer; jeg ved ikke om der kan gøres noget i forbindelse med fotograferingen.

Jeg tror også nogle fotos nogle af de færdige produkter man kan lave vil gavne.

Og så er der den "bedøm dette produkt" der er nederst på siderne.... det er noget svært noget, for nå der ikke er nogan af varerne der er bedømt, så give det et negativt indtryk. Når der er en masse (forhåbentligt positive) bedømmelser giver det jo et kanon indtryk, men hvordan får man de første bedømmelser?

nemEDI leverer billige EDI løsninger til store og små virksomheder

Fra København S
Tilmeldt 26. Sep 06
Indlæg ialt: 411
Fra  Dennis Møller Photography Skrevet kl. 16:58

Nu har jeg kun lige kigget billeder og de skal laves om.. Og det kan kun gå for langsomt.

Det er ekstremt vigtigt at man har farvekorrigering når man sælger ting med farver.

Derudover må det gerne være lidt lækkert.

Og ja det er skamløs reklame for mig selv...;)
Så hvis i vælger at fokusere lidt på det som faktisk sælger varen (billederne) så er i velkommen til at give mig et ring. Så kan jeg da hjælpe i den afdeling.

SEO er jeg desværre ikke så stærk i.

Tilmeldt 14. Oct 12
Indlæg ialt: 255
Fra  Opbygning Skrevet kl. 17:06

Selv tak Thomas.

Hjemmesiden bliver løbende opdateret med nye indlæg omkring opbygning af hjemmesider, hvis du også skulle få brug for råd i andre forbindelser.

Se hjemmeside tips på opbygning.dk

Fra København
Tilmeldt 1. Apr 12
Indlæg ialt: 316
Fra  Wyrd Writings Skrevet kl. 04:03

jeg synes der mangler noget mere tekst. I har sansynligvis mange kvindelige kunder -vi vil gerne vide hvem vi handler med. Når vi kommer ind i din butik vil vi gerne bydes velkommen, høre lidt om hvem I er, hvad i sælger, og hvorfor søren vi lige skal købe hos jer, og ikke konkurrenten der sælger det samme. Hvis tekst ikke er din stærke side vil jeg anbefale dig at få en tekstforfatter -det vil også give dig nogle flere gode søgeord end bare garn :)

Jeg synes også at butikken visuelt har et lidt dateret look. Den minder mig om, når man går ind i sådan en garnforretning hvor der står en 70 årig og garnet ser lige så gammelt ud. Så jeg ville klar bruge lidt tid på at friske shoppen op også :)

Wyrd.dk -Be Wyrd if Ya Wanna

Blogging * Artikler * Presse/PR * Kommunikation * Social media mangement * Kurser *

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:44

få lavet på siden at man kan nemt plus likes siden din side lige som her på amino.dk

udnyt mere google viser op til 70 tegn lige nu vises eksempelvis på forsiden kun domæne navnet

få gerne videoer på siden , de ligger tit meget høj i google søge resultat.

der er nærmeste 0 back links til din side , vær aktive rundt omkring med presse meddelers artikler med mere http://www.majesticseo.com/reports/site-explorer?folder=&q=http%3A%2F%2Fwww.ulstrupgarn.dk%2F&IndexDataSource=F

ekstra ideer her  lige  http://www.amino.dk/forums/t/137716.aspx og http://www.amino.dk/forums/t/169188.aspx

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Nov 12
Fra  Siino Skrevet kl. 12:11

Mange tak for de rigtigt gode kommentarer og tips. Jeg gennemgår det hele slavisk, og er i øjeblikket i gang med at søgeoptimere. Det er første gang, jeg har fingrene i en Magento-shop, men det virkelig temmelig overskueligt. Yoast har lavet nogle gode tips til søgeoptimering af Magento-shops - tips som jeg naturligvis også gennemgår og får rettet op på.

Selve designet på siden er der ikke umiddelbart så meget, jeg kan gøre ved på nuværende tidspunkt. I den næste tid er jeg nødsaget til, at arbejde med, det I ser. Jeg kan naturligvis ændre opbygning og småting.

Hvis I har andre gode tricks, så lad mig endelig høre.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)