Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt koncept – spar minimum 50% på mærkevarer

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Nov 12
Indlæg ialt: 5
Fra  Brands52.dk Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Aminoer.

I denne uge ruller vi ud for et nyt koncept – Brands52.dk.

Hver uge fører vi et nyt tøjmærke, hvor du minimum kan spare 50 %.

I modsætning til andre kampagnesider, så behøver du ikke være medlem for at kunne se produkterne – det fungerer som en webshop med splinternye varer hver eneste uge!

I denne uge kører vi Henri Lloyd, hvor du kan spare mellem 50 – 60 %

Gå til: http://www.brands52/kampagner

Men ikke nok med det! Vi tilbyder samtidig en opstartsrabat denne uge, hvor alle aminoer kan bruge rabatkoden: "Amino" – og få yderligere 10 % trukket fra kassen.

Da siden er helt ny, så ville vi blive rigtig glade for noget konstruktiv feedback på vores website - eller eventuelt nogle gode ideer :)

Hav en fantastisk mandag!

Med venlig hilsen

Frederik, Brands52.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 20. Nov 09
Indlæg ialt: 117
Fra  Smartstrøm.dk Skrevet kl. 15:11

Hey, kiggede lige på din side, fedt design :)

hvis man fik et "godkendt af e-handelsfonden" mærke på, så ville den virke mere troværdig :-)

Tilmeldt 26. Nov 12
Fra  Brands52.dk Skrevet kl. 15:15

Tak for din feedback, Martin! :) Det vil vi helt sikkert overveje!

Fra Vissenbjerg
Tilmeldt 16. Nov 12
Indlæg ialt: 41
Fra  nemEDI Skrevet kl. 15:29

Det ser da ret cool ud.

Jeg kunne godt tænke mig nogle størrelseskemaer.... XXL, hvor lange ærmer har den, hvor lang er den osv. Jeg køber stort set aldrig tøj på nettet fordi jeg har så lange arme, at jeg ikke tror på at det er stort nok..... men det kan godt være at det bliver for meget arbejde når kampagnen kun kører en uge.

nemEDI leverer billige EDI løsninger til store og små virksomheder

Tilmeldt 26. Nov 12
Fra  Brands52.dk Skrevet kl. 15:39

Hej Jesper.

Tusind tak for din feedback :) Det kan jeg sagtens følge dig i - det vil vi helt sikkert kigge nærmere på!

Vi har prøvet at give en indikation af størrelseen ved at skrive, hvor høj modellen er, samt hvilken størrelse han bruger i produktbeskrivelsen. Men det kan godt være, at vi skal være lidt mere specifikke :)

Fra Viborg
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 663
Fra  Dyrhøj Marketing Skrevet kl. 16:14

Hej Frederik,

Jeg synes, at det er et rigtig spændende konceptet, og jeg er stor tilhænger af at man kan se ugens tilbud uden at skulle være medlem.

Jeg er personlig ret vild med Henri lloyd og må da indrømme, at jeg bliver en hel del fristet af jeres tilbud. Er der en chance for at i får nye tilbud på Henri Lloyd jakker på et senere tidspunkt? Jeg leder efter en med lynlås, og den i har med lynlås på tilbud lige nu ligner desværre lidt for meget min nuværende jakke.

Venlig Hilsen

Martin Dyrhøj 

Tilmeldt 9. Oct 12
Indlæg ialt: 197
Skrevet kl. 16:15
Tilmeldt 26. Nov 12
Fra  Brands52.dk Skrevet kl. 16:56

Hej Martin.

Tak for din kommentar. Det er jeg glad for at høre :)

Da konceptet er, at vi kører nye forskellige brands hver uge, så er der desværre ikke så stor sandsynlighed for, at vi får Henri Lloyd i det næste stykke tid...

Med venlig hilsen

Frederik

Tilmeldt 26. Nov 12
Fra  Brands52.dk Skrevet kl. 17:01

Hej SEOFreak!

Tak for din kommentar! Vi har desværre ikke mulighed for at føre hele Henri Lloyd kollektionen på én gang. Håber ellers at der er noget, der kan frister, som vi har i denne omgang...

Med venlig hilsen

Frederik

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)