Hej alle sammen. Jeg er ved at få reklamer på min egen hjemmeside, men overvejer, hvordan det skal gøres. Skal jeg vælge en klik-kampagne eller blot aftale et fast beløb pr. måned? Jeg er skatterådgiver og rådgivere bl.a. om K/S-ejendomsprojekter til rige danskere, men udbyder ikke selv ejendomsprojekterne. Derfor agter jeg at henvende mig til de store udbyder af ejendomsprojekter og tilbyde dem reklameplads på min hjemmeside. Men hvordan gør jeg det mest fordelagtigt? |
Dette er dog ikke helt det du spørger om, men kommer lige med det alligevel.
Hvis din hjemmeside skal bruges til at præsenter dit firma, så synes jeg på ingen måde, at der skal være reklamer på din side - det virker ikke så professionelt. Hvis det derimod bruges som en slags portal, hvor man kan finde forskellige informationer om investeringer, så synes jeg helt klart at du skal have reklamer på siden og, hvis du kan få selskaberne til at betale en fast pris, så tror jeg du kommer til at tjene mest på den måde.
Hvis din hjemmeside skal bruges til at præsenter dit firma, så synes jeg på ingen måde, at der skal være reklamer på din side - det virker ikke så professionelt. Hvis det derimod bruges som en slags portal, hvor man kan finde forskellige informationer om investeringer, så synes jeg helt klart at du skal have reklamer på siden og, hvis du kan få selskaberne til at betale en fast pris, så tror jeg du kommer til at tjene mest på den måde.
Hvis du gerne vil have reklamer på siden kunne du lave det som et menupunkt, hvor man kunne se forskellige investerings muligheder med en lille beskrivelse af projektet samt et link/logo/banner til dem, der udbyder investeringsprojektet. Denne plads kunne firmaerne så betale xxkr for pr mdr eller xkr pr klik eller leed.