Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

reklame på min hjemmeside

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 7. Jul 05
Indlæg ialt: 304
Fra  CPH-revision ApS Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle sammen.

Jeg er ved at få reklamer på min egen hjemmeside, men overvejer, hvordan det skal gøres. Skal jeg vælge en klik-kampagne eller blot aftale et fast beløb pr. måned?

Jeg er skatterådgiver og rådgivere bl.a. om K/S-ejendomsprojekter til rige danskere, men udbyder ikke selv ejendomsprojekterne. Derfor agter jeg at henvende mig til de store udbyder af ejendomsprojekter og tilbyde dem reklameplads på min hjemmeside. Men hvordan gør jeg det mest fordelagtigt?

Thorbjøn Henriksen Cand.merc.aud. MTL (Master of tax law)

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 17:53
Dette er dog ikke helt det du spørger om, men kommer lige med det alligevel.
Hvis din hjemmeside skal bruges til at præsenter dit firma, så synes jeg på ingen måde, at der skal være reklamer på din side - det virker ikke så professionelt. Hvis det derimod bruges som en slags portal, hvor man kan finde forskellige informationer om investeringer, så synes jeg helt klart at du skal have reklamer på siden og, hvis du kan få selskaberne til at betale en fast pris, så tror jeg du kommer til at tjene mest på den måde.

Hvis du gerne vil have reklamer på siden kunne du lave det som et menupunkt, hvor man kunne se forskellige investerings muligheder med en lille beskrivelse af projektet samt et link/logo/banner til dem, der udbyder investeringsprojektet. Denne plads kunne firmaerne så betale xxkr for pr mdr eller xkr pr klik eller leed.

Fra København
Tilmeldt 7. Jul 05
Fra  CPH-revision ApS Skrevet kl. 18:05
Hej Konne

Tak for indlægget. Jeg forstår hvad du mener, og jeg har også diskuteret det. Men meningen er også, at min side skal være en portal for dem, der udbyder ejendomsprojekter. Hvis du læser min hjemmeside, så fortæller jeg hvilke firmaer, der udbyder engelske ejendomme, og hvilke der udbyder tyske ejendomme samt fordelene herved.

Men jeg er træt af at give gratis reklameplads til de store udbydere. Derfor har jeg valgt at tage skridtet fuldt ud.

Men tak for indsparket.

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 18:15
Det kan jeg godt forstå du ikke vil.
Kunne du så ikke lave det sådan, at under de forskellige ejendomme er et link til firmaernes hjemmeside? lav linket som fx "læs mere på firmaets hjemmeside" og når dine besøgende klikker på det, ja så får du fx x kr. og de besøgende kommer over på firmaernes hjemmeside. På den måde har du ikke store reklamer, der tager fokus væk fra dine ydelser.

Sender også lige en PM

Fra København
Tilmeldt 7. Jul 05
Fra  CPH-revision ApS Skrevet kl. 18:28
Hej igen

God ide. Det vil jeg foreslå min web-master.

Mvh

TKKH

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)