Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Animationsvideo - bedre tilbud fås ikke! :)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 7. Dec 11
Indlæg ialt: 33
Fra  BEEWEB Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

BEEWEB har for 1 måned siden lanceret et helt nyt produkt, nemlig animationsvideo, der nemt og hurtigt giver et overblik over din(e) ydelser.

I den anledning vil vi gerne give et helt og aldeles fantastisk tilbud. Vi vil gerne levere en komplet animationsvideo (ca. 60 sek.) for 12.000 kr. ekskl. moms. Til Januar er prisen + 25.000 kr.

Til info fås dette på ingen måde billigere. Vi har indhentet tilbud fra et hav a animationsbureauer og alle skulle have + 45.000 kr. for en 60-90 sek. animationsvideo.

Så går du med tanker om at få udarbejdet en animationsvideo (historie, manuskript, storyboard, speak, animation, sfx effekter og baggrundsmusik), så er det nu du skal slå til - vi klare det hele for blot 12.000 kr.

Eksempler på videoer: http://vimeo.com/beeweb (nyeste video er CloudPlan videoen.) Vi kan lave alle stilarter, men i og med vi først har lanceret produktet, har vi ikke så stor en portfolio endnu.

Send gerne en PM hvis du ønsker mere detaljeret info.

God dag til jer alle!

Tilmeldt 26. Nov 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Cool! Det kunne godt have vores interesse. Vi har netop startet et online affiliate system til blogs, og det ville passe perfekt at vise en animationsvideo. Vi har faktisk for 2 dage siden hentet tilbud fra et udenlandsk bureau og fik et svar igår, men prisen var al for høj. Faktisk 90.000 kr. :(

Er du til at træffe på mail? 

Tilmeldt 7. Dec 11
Indlæg ialt: 33
Fra  BEEWEB Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hold da fast, det var en del. Men der er også mange processer i at lave en animationsvideo, så derfor er det også dyrt. Vi har også kun denne lave pris, indtil vi har opnået en stor nok portfolio.

Du må meget gerne sende en mail til keven@beeweb.dk. Tak :)

Tilmeldt 26. Nov 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Perfekt! Du får en mail imorgen!

Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hvor lang tid tager det at lave den siden prisen er så høj? :). Jeg har lavet de her 2, og det tog kun 2 dage for den korte og 5 dage for den lange :) http://www.youtube.com/watch?v=rN2Ds8ObgYU&feature=plcp og

&feature=plcp

Tilmeldt 7. Dec 11
Indlæg ialt: 33
Fra  BEEWEB Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nikodk

Der er kæmpe forskel fra den du har lavet til fx denne: http://vimeo.com/m/53847494

Her er følgende udarbejdet:
Historie
Formål
Manuskript
Storyboard
Animation
Speak
Sfx og bg musik

Det du har lavet er godt, men jeg syntes ikke det kan sammenlignes?

Videoen jeg har vist ovenfor, tror jeg ikke er muligt at få produceret for under 50.000 kr. (Kun hos os)

Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Bee, jeg syntes dog også der er en del af de ting du nævner der i min lange :). Men nej, de kan slet ikke sammenlignes da jeres er forretning/virksomhedsbaseret og min er baseret på et spil :). Men det ser sq godt ud! Nice job.

Tilmeldt 7. Dec 11
Indlæg ialt: 33
Fra  BEEWEB Skrevet kl. 00:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Nikodk

Tak og i lige måde. Også det jeg hentyder til- altså det er 2 forskellige stilarter :)

God aften.

Tilmeldt 29. Aug 12
Indlæg ialt: 62
Fra  Connetix Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Det ser sgu godt ud ! :-) . Det er synd at tilbuddet kun løber til januar, for jeg går med et lille projekt i støbeskeen, men er slet ikke færdig nok med konceptet til afblade en video i nu :)
Tilmeldt 7. Dec 11
Indlæg ialt: 33
Fra  BEEWEB Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Frederik. Prøv at kontakt os når du er klar, så kan vi måske alligevel lave en aftale, selvom deadline er overskredet.

Vi støtter altid et godt projekt ;)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)