Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Café i Odense.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 377
Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er en flok på facebook, der har diskuteret om man kunne få en café stablet på benene i Odense med det formål at hjælpe iværksættere

1581.IværkCafé.docx (Se dokumentet om idéerne bag caféen.)

Kunne du tænkte dig at være med, støtte caféen økonomisk, eller noget helt tredje? Så send mig en PB og vi finder ud af det. 

Med venlig hilsen, 

Christian Johnsen

Rådgiver hos Billy's Billing.

Tilmeldt 8. Jun 12
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

hej christian, er det ikke bedst at starte med at leje et stort lokale som kan deles op ved hjælp at flytbaremoduler, find en billig sofa og lidt få møbler, en kaffemaskine og et lille køleskab og så starte med at få maden leveret som i selv foreslår, når der så er større tilslutning og i har brugt lokalet aktivt over en længere periode kan i udvider. så er i sikker på i har en tilbagevendene "kundekreds" og måske kan 4-5 stykker så gå sammen om at drive cafeen ??? 

Tilmeldt 8. Jun 12
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Ellers kan I måske leje jer ind på en etableret cafe en eller to gange om mdr. og så sige aftenen er for iværksætter og evt. selv foreslå ejerne at få arrangeret foredragene af Jer.

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 377
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tina, 

Det er gode idéer, du kommer med - og det bliver muligvis også vejen frem. Vi skal mødes med div. foreninger her i Odense omegn, som alle har vist interesse i at støtte projektet. 

Med venlig hilsen,

Christian Johnsen

Rådgiver hos Billy's Billing.

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 377
Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Mht. til at leje os ind, er vi ikke så vilde med. Vi vil have vores egen café, hvor vi selv er herre over, hvad der skal ske, og hvordan det skal indrettes. Og det skal altid være muligt for medlemmerne at komme ind og arbejde. 

Rådgiver hos Billy's Billing.

Tilmeldt 8. Jun 12
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

cool, god fornøjelse ;-)

Tilmeldt 8. Jun 12
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

så er det jo nok bedre med at leje nogle billige små kontorer med et fællesrum.

Fra Taulov, 7000 Fredericia
Tilmeldt 18. Jan 07
Indlæg ialt: 115
Fra  GreenGrassValley Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Christian

Det lyder da som et super tiltag, og jeg er sikker på at hvis I får detgjort rigtig så er det noget der nok skal blive godt.
Det er jo set i andre danske byer at det kan lade sig gøre at drive sådan et sted/cafe med succes - f.eks. LynFabrikken

Når I har noget mere konkret, og har fundet et sted at være, skal I være velkomne til at kontakte mig, så vil jeg gerne være med til at kigge på hvad I har brug for af møbler, og så vil jeg gerne give jer en "amino" pris :-)

Jeg driver til daglig webshoppen www.basicelements.dk, hvor jeg forhandler cafe inventar og andet interiør. På shoppen er der et udvalg, men med et stort bagkatalog er det muligt at finde mere specifikke emner.

Godt initiativ I har sat i søen.

Lad mig endelige høre fra jer, når I er så langt.

dbh

Thomas

Thomas Brinch-Møller
www.BasicElements.dk - til hjem, event og konference

Fra Vissenbjerg
Tilmeldt 16. Nov 12
Indlæg ialt: 41
Fra  nemEDI Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Spændende initiativ.... og ambitiøst Smile

Jeg kan nok ikke selv overkomme at hjælpe til, men jeg vil helt sikkert gerne komme til foredrag og networking sådan et sted.

nemEDI leverer billige EDI løsninger til store og små virksomheder

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 377
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas, 

Tusind tak for dit indlæg! Hvor er det herligt at folk vil støtte projektet. Tusind tak. 

Jeg sender en besked til dig, når vi skal bruge møblerne. Og vi finder selvfølgelig en måde hvorpå, vi kan give noget den anden vej. :-) 

Med venlig hilsen,

Christian Johnsen

Rådgiver hos Billy's Billing.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)