Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem kan etablere et APS for mig?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 11. Jul 10
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg vil gerne etablere et Aps og søger derved reg revisor/aut revisor til at gøre dette.

Jeg har en bil som skal skydes ind i virksomheden og jeg har alle papir i orden mht vudering fra en uvildig forhandler.

Så det eneste der skal gøres er at etablere den.

Hvem kan gøre dette til en fornuftig pris. ;-)

Høre gerne fra jer.

MVH

Nicki

Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 648
Fra  Webbureauet ComboWeb ApS Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicki

Da du skal stifte det med apportindskud, skal det som du selv er inde på stiftes af en godkendt revisor. En advokat kan også gøre det, men skal i dette tilfælde gøre det sammen med en revisor, så det vil nok bare være dobbeltarbejde.

Stiftelse ved apportindskud er som regel lidt dyrere end kontantstiftelse, af der er revisoransvar.

Du skal være velkommen til at indhente et par gratis og uforpligtende tilbud på Agera.

Fra Odense
Tilmeldt 11. Jul 10
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa

ja jeg er godt klar over at det skal gå igennem en revisor , derfor er det vigtigt at det ikke bliver en advokat og revisor da begge skal have lidt penge.

Tilmeldt 1. Mar 12
Indlæg ialt: 54
Fra  FÜRST Advokatfirma Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicki

Du skal være velkommen til at kontakte mig eller se nærmere inde på www.opretselskab.dk.

 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46444
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

der burde kunne være nogen der reagerer - http://www.erhvervs-consult.dk/ Tonny P bør vel kunne og jeg finder ham altid rimelig. Ellers kan du på freelancer søge - lige som der på nettet er nogen der stifter billigt, men med apportindskud er det ofte mere kringlet. 

Hvis bare du har 3. mands vurdering og den er med god luft i til de 80.000 bør det være ret enkelt. Prisen for revisor og apportindskud afspejler, at revisor påtager sig et ansvar for de korrekte værdisættelser

Du kan da prøve at ringe til Tonny og høre hvad han har af tid, mulighed og pris

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er da betydeligt mere enkelt at stifte selskabet kontant og derefter lade selskabet erhverve bilen. Jeg kan godt stifte det men umiddelbart er det billigere for dig at gøre det via dit.selskab.dk hvor der også står 2 dygtige og anerkendte advokater bag

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)