Jeg står og skal til at anskaffe mig en webshop. Nu står jeg i den helt særlige situation at jeg har mit helt eget design, og at det skal bruges på den nye webshop. Er der nogen der kan anbefale nogen ? Jeg kan se der ligger en masse derude, men de fleste har pakket det hele ind i et stort cms system. Dette er nu også fint nok, men det gør det utrolig svært synes jeg, at opsætte sit eget design.
Håber der er en venlig sjæl der kan give mig et finger peg ?
Vi launcher CloudSprout d. 3 december, og det lyder til at være perfekt til dit behov. Det er nemlig forhåbenligt det nemmeste system at sætte sit design op i.
Du skal dog være opmærksom på, at vælge du Peters løsning, så er du bundet af deres løsning.
Det gælder for enhver løsning man kan vælge at man er bundet af den. Et theme sat op i Presta kan ikke umiddelbart flyttes over i et andet system og vice versa. Der hvor man er mere bundet af vores løsning i forhold til Presta, er at man ikke kan flytte hosting firma. Og det kan jo sagtens være en deal breaker for Sune, da han jo har eget hosting firma.
Hej, Tak for svarene. Allerede inden jeg fik respons fra jer, faldt jeg over prestashop, som jeg nu sidder og roder lidt med.
Da jeg allerede programmere hjemmesider selv kunne jeg næsten tænke mig at jeg selv kunne klare webshop designet, da det skal tilpasses til det eksisterende der er på hjemmesiden. Er der nogen af jer 2 der har erfaring med det ??
Det var ingen kritik som sådan, jeg oplyste ham bare om det du skriver :-)
Jeg opfattede det på en måde som kritik, og er ikke den mindste smule truffet. Jeg syntes faktisk det var fedt, at få lov at præciserer hvad man kan og ikke kan skifte ved CloudSprout vs. Presta.