Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Statistik for Youtube via Analytics

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Oct 11
Indlæg ialt: 112
Fra  Clickmate ApS Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Vi har vores hjemmeside for vores CRM system Clickmate oprettet nogle demovideoer som viser hvordan man kan bruger CRM systemet. 

Google Analytics bruger vi til at holde styr på hvordan trafikken er på hjemmeside, men vi har endnu ikke noget overblik over om brugerne kan lide vores videoer på youbube. De vises direkte i hjemmesiden.

Er det muligt at koble Youtube og Analytics samme.

Jeg vil gerne kunne se hvilke videoer som vises, hvilke videoer som hjælper brugerne videre til at køb af Clickmate CRM

Er der nogen med erfaringer som vil dele den med os?

/Jakob

Brugervenligt CRM system på dansk. Tjek det ud, Clickmate CRM, et online SalgsSystem

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Oct 11
Indlæg ialt: 112
Fra  Clickmate ApS Skrevet kl. 09:52

Hej

Jeg prøver lige igen og håber at der er nogle kloge aminoer som også bruger youtube i forbindelse med jeres hjemmeside.

Hvordan holder i styr på hvor effektive jeres videoer er? Giver det nogen effekt at have videoer på ens hjemmeside? Bliver der klikket på dem og se de besøgende videoen til ende?

Det kan godt være at det ikke er Google Analystics jeg skal bruger - hvad bruger i?

Håber der nogle der kan hjælpe

Brugervenligt CRM system på dansk. Tjek det ud, Clickmate CRM, et online SalgsSystem

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 786
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 10:01

Vi har også youtube videoer liggende på vores studenterkørsel side, og kunne også godt bruge lidt mere info om hvordan brugerne bruger vores video. Eksempelvis kunne det være rart at se fra hvilken side brugeren ser vores video, da den er repræsenteret på flere side via en widget. Lige pt. kan vi kun se samlet antal views via youtube.

Jeg følger lige lidt med her.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)