Hej Aminoer |
Kan du ikke lige knytte et par linier hvordan det skal fungerer for det sætter nemlig mere end en tænke igang hos mig
Hej Aminoer |
Kan du ikke lige knytte et par linier hvordan det skal fungerer for det sætter nemlig mere end en tænke igang hos mig |
Hej Nikolaj Nuværende hjemmeside består af 2 blogsider (kan evt. laves til 1) og 5 tekstsider. Disse sider skal i vbulletin være tilgængelige for alle. Forum med undersider skal på sigt kun være tilgængelig for betalende brugere. Jeg har valgt en 4.x style. Det ser ud til at rigtig mange ting fra den valgte style kan bruges. Alt skal dog være på dansk. Der skal både tilføjes/fjernes og rykkes rundt på faner. |
Hej Lotte. Jeg har ikke arbejdet med vBulletin, må jeg spørge hvorfor du bruger et betallingssoftware, eller har jeg googlet det forkerte software? Jeg kan sige så meget ud fra min programmeringserfaring, at når du skal kæde to forskellige systemer, er der ikke noget der er lige til. Uden jeg har set dine databaser og dine krav, kan jeg sige at det kan godt gå hen og blive kompliceret. Dog er jeg villig til at spare lidt med dig om ideen, har en del forbindelser jeg kan trække på mht. IT, så har du da mulighed for at få belyst tingene fra flere sider, jeg sender lige min mail i en PB :-) Mvh nikolaj |
Jeg arbejder en del med vbulletin, og jeg synes det lyder som et godt valg, det er absolut det bedste forum software efter min mening. Der er flere wordpress import scripts. Gå efter version 3.8 eller 4.2 (ikke suite). Men hold dig langt væk fra vbulletin 5 connect, det har intet med vbulletin at gøre. Hvis du ikke allerede har købt vbulletin, bør du også tage phpfox med i dine overvejdelser, jeg har kigget lidt på det, og det ser lovende ud. Jeg har dog ikke personlig erfaring med det. |
Et spørgsmål som måske er relevant for Lotte: Hvis man betaler nogen for at installere vBulletin, har vedkommende så sin egen 'resale' licens eller skal der købes licens selv først (som jo koster en del også)? |
Hej Nikolaj |
Hej Kim |
Hej Erik |
Bare spørg løs! Jeg har lige nu et vbulletin 3.8.7 forum, med vbadvanced portal, vbseo, photopost classifieds, vbgalleri, linksdirectory osv osv..Men jeg har også arbejdet med 4.2 Hvis du brænder for at få dit eget forum og er klar til at gi den en skalle for at op at køre, skal du ikke være så nervøs for at det koster lidt i begyndelsen. Det skal nok komme ind igen i affliates mm.. mine sider kører med et lille overskud, der dækker hosting og fremtidige opdateringer. |