Hey alle Jeg sidder hårdt i det i min virksomhed for tiden. Jeg har lige indberettet moms og skulle have haft 16.600,- tilbage i moms. Penge som var altafgørende for om jeg kan fortsætte med at betale mine regninger i næste månede, eller gå konkurs. Jeg har en stor gæld hos skat, men jeg har lavet en afdragsordning hvor jeg betaler 4500,- om månende (Det er alt for højt et beløb, men skat ville ikke gå med til mindre.) Jeg har overholdt aftalen, men de har stadig trukket mit momsbeløb tilbage. Den eneste mulighed jeg har for at overleve er at skrive en kalge til dem, og jeg søger derfor viden og hjælp til hvad jeg skal skrive. Jeg ved godt det er håbløst, men det er min sidste udvej. |
Hej Anja
Ja, det er der desværre en del, der oplever. Her er en lignende tråd: http://www.amino.dk/forums/t/178388.aspx
Og ja, det lyder, som om det er meget op ad bakke. Du kan selvfølgelig forsøge at klage, men jeg tror, de har fat i den lange ende. Beklager, at jeg ikke kan sige noget mere opmuntrende på en kedelig mandag morgen.
Hvis du klager, skal du i hvert fald have nogle rigtig gode argumenter. Er du lige startet op, siden du har negativ moms, eller har du foretaget en større investering?