Hej Amino! Jeg er lidt i tvivlt om hvad mit domænenavn skal være, specielt i forhold til søgeresultater og andres opfattelse. Derfor kan jeg godt bruge noget input, da jeg ikke ved noget som helst om SEO. Mit firma skal momsregistreres i næste uge, men ved ikke hvad det skal hedde, valget står mellem: StickerDesign (i ét ord) Sticker Design (i to ord) Hælder selv til øverste, men hvordan opfatter i de to? Det skal ligesiges at jeg laver die-cut stickers til private, skilte og reklamer til firmabiler. Næste dillemma er så hvad domæne navnet skal hedde: StickerDesign dk (min favorit) Sticker-Design dk Sticker_Design dk Hvis folk googler: Sticker Design, hvilken er så optimal hvis man skal ses? Stickerdesign, er resultaterne så anderledes? (går jeg ud fra) Jeg ved ikke hvor stor indflydelse ovenstående har på søgeresultater, håber nogen kan hjælpe. Hvis folk googler: Stickers. Hvilken er så bedst? På forhånd tak SEO eksperter! Mvh. Casper L |
Hej Casper,
Jeg synes ikke dit indlæg er decideret SEO relateret.
Jeg ville klart fokusere på brugervenlighed og på hvad der vil virke bedst for dig og dine kunder. Det er klart, at vælger du firmanavnet i ét ord, skal domænet ligeledes være det og omvendt.
Personligt ville jeg nok foretrække Sticker Design, i to ord. Håber du kan bruge mit input.
Mvh
Simon