Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Link til min webshop

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Fredericia
Tilmeldt 22. Nov 12
Indlæg ialt: 54
Fra  Mavida Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et spørgsmål angående et eksternt link til min webshop.

Hvis jeg får et link fra en privat blog, der ikke omhandler boligtilbehør og boligtekstiler, som jeg sælger i min webshop, har det så noget SEO-værdi og hvordan skal linket helst laves ? Jeg vil selvfølgelig sørge for at lave en fornuftig ankertekst, men er der ellers ting, som jeg skal være opmærksom på ?

Mavida - Boligtekstiler og brugskunst

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 22:27
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Alle links har en "SEO værdi", der er bare forskel på hvor meget. Jo mere relevans, des større værdi. Man kan jo altid starte med de lavt hængende frugter.

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 22:38

Det er fint at tage det med - det har praktisk talt ingen værdi i sig selv, men hjælper til at give dig en naturlig linkprofil.

Det vigtigste er at lave en IKKE-fornuftig ankertekst, da overdreven ankertekst-optimering er blevet meget risikabelt. Vælg hellere noget, der ser naturligt ud, fx bare url'en. Du kan også overveje kun at have url'en uden et link.

Fra Fredericia
Tilmeldt 22. Nov 12
Indlæg ialt: 54
Fra  Mavida Skrevet kl. 23:57

Mange tak for jeres svar :-)

Inden jeg laver linket, ville jeg bare være sikker på, at det, at bloggen ikke har nogen relevans for produkterne, der sælges i shoppen, skader min webshop. Men som en start har den jo brug for, at der nogen, der ved, at den eksisterer ;-)

Jacob, jeg havde også regnet med at lave noget, der ser naturligt ud. F.eks. et link til forsiden med firmanavnet og et par links til kategorierne med deres navne. Det er vel ok ?

Mavida - Boligtekstiler og brugskunst

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)