Hvordan ser den ud i din browser - og hvad bygger det, at den 'ser uprofessionel ud' på? :)
Indtil videre har jeg lagt blog-idéen lidt i dvale. Men hvad er fordelene ved at vælge eksempelvis Wordpress - og understøttes det overhovedet af one.com?
Jeg har aldrig brugt one, bruger selv unoeuro og de understøtter det ihvertfald.
Jeg skulle mene one også understøtter 1click installer, gør alle linux hosts (næsten).
Det bygger på at på min computer (min skærm er 24") er det hele skævt? Noget er i den ene ende af skærmen, andet i den anden side. Hvis dette blev sat korrekt op, ville det se meget bedre ud.
Jeg ville personligt også finde en anden host, da de servere man ligger på, kan blive delt af op mod 500 andre webhoteller, det har jeg selv oplevet i to tilfælde i hvert fald. Nu vil jeg ikke rakke ned på One, men det holder ikke helt :P Jeg bruger selv cPanel på Azehosting.dk. De har også 1-click installers. Hvis du ellers skulle være interesseret i en wordpress side er du velkommen til at skrive mig en PM.