Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger feedback på fitness hjemmeside

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Danmark
Tilmeldt 12. Oct 12
Indlæg ialt: 261
Fra  Click In Dandele Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er 

Jeg ville sætte stor pris hvis i ville kigge forbi mit site og give lidt  konstruktiv kritik - kan sagtens tåle og høre alt det dårlige så bare sig jeres ærlige mening.

http://fitness-univers.dk/

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

få social medier på siden så man kan dele din side der og likes og plusse den med google plus , facebook og twitter dette her wordpress plug in ville jeg sætte på siden http://wordpress.org/extend/plugins/addthis/

lysere grå tekst til hvid baggrund der ville jeg vælge sort tekst farve derved er din tekst mere let at læse

siden kunne også trænge til nogle flere billeder og grafik og gerne videoer på siden

 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aabenraa
Tilmeldt 23. Oct 12
Indlæg ialt: 36
Fra  Luxxus.dk Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan godt lide din hjemmeside helt generelt. Dejlig nem og overskuelig..

men hvad er det præcis du vil opnå med hjemmesiden ?
Er det en blog, er det en guide ? Hvorfor skal man kontakte dig/jer ? - jeg ved ikke om du kan følge mig ?

Derudover kunne det være lækkert med flere videoer og billeder.

Alt i alt, så kan jeg godt lide din hjemmeside :-) 

Tilmeldt 14. Oct 12
Indlæg ialt: 255
Fra  Opbygning Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne give dig lidt konstruktiv kritik du kan arbejde videre med.

Du mangler tekster, artikler og indhold på siderne. Du kan benytte dig af linkbuilding. På kontaktsiden mangler kontaktinformationer. Baggrunden synes jeg også godt man kunne få til at passe bedre med et fitness tema.

Det var bare et par råd her fra.

Hvis du vil have fif med omkring opbygning af hjemmesider med tekster, billeder, linkbuilding, seo, sociale medier, blog, affiliate osv. så er du velkommen til at læse nærmere på www.Opbygning.dk

Se hjemmeside tips på opbygning.dk

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 10. Jun 10
Indlæg ialt: 75
Fra  SHIZZLE Clothing Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det er altid dejligt med nogle nye som er klar til at blive iværksætter, så ros for det.

Jeg kan desværre ikke så godt lide din hjemmeside, endnu. Som jeg kan se er den opbygget på Wordpress, og det er et RIGTIG godt valg. Det virker desværre ikke som om du bruger de muligheder du har til rådighed helt ud. Som Mikael siger ovenfor vil det også hjælpe meget med sociale medier og især også billeder.

Når det kommer til designet, synes jeg at det virker meget kedeligt. Hvis du skal have en sikker vinder designmæssigt, gælder det om at finde noget der nemt kan genkendes og noget som repræsentere din virksomhed/hjemmeside. Her ligner din alt for meget en helt normal blog, før den rigtig er kommer ordenligt i gang.

Hvis du vil bruge tid på din fitness blog fremover, synes jeg du bør investere 100 kroner og derover på et template. Det giver alligevel det ekstra skridt, og hvis det kan skaffe dig besøgende, så er pengene rigtig godt spenderet.

Ellers har jeg kun tilbage at sige - Held og lykke!

Mvh

Alexander Øster
UII - Ung Innovativ Iværksætter 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)