Min nye hjemmeside er bygget, og jeg sidder retter her og det. Hvis jeg har lavet siden fejlfri, skulle det da være første gang jeg har prøvet det, så jeg håber der er nogle stykker, som vil hjælpe mig med at få øje på det, jeg selv burde have set. Jeg har gemt siden for mr. google så jeg skriver url uden link: naartidenbetydernoget.dk Pft. Lone |
Hej Lone,
Det første der falder mig ind er det noget lange domænenavn. Jeg ville personligt have meget svært ved at huske så langt et domænenavn.
Udover det synes jeg faktisk, at det er en utrolig flot side, du har fået sat op. Siden er utrolig brugervenlig og rent grafisk synes jeg også, at det ser godt ud!
Det er rigtig godt, at du har nogle referencer på siden fra tidligere bilister, der har taget kørekort hos dit firma. Man kunne evt. gøre ekstra meget ud af referencer og spørge nogen af dem, der har fået erhvervet kørekort hos Køreskole Ginnerup om man må optage en video, hvor de kommer med deres vurdering af det samlede forløb og ligge det på jeres hjemmeside.
Venlig Hilsen
Martin Dyrhøj