Der er SÅ mange gode tilbud på webshops. Du kan betale dem månedligt - og så er dine udgifter jo fordelt over et helt år. Det kan gøres fra kun 3000-6000 om året. Til gengæld får du ofte lov at lave designet helt alene, det er jo også rigtig nemt.
Du kan også downloade noget gratis software og så bare lige sætte din shop sammen - det er også rigtig nemt, hvis du ved hvordan du gør og hvis du har styr på lidt koder og webgrafik.
Alternativt kan du også benytte dig af muligheden for, at få en komplet webshop med serverplads i 12 måneder. Komplet unikt design, der tilpasses din målgruppe og yderligere 12 måneders fri email-support. Og så til 3.495,-
Dine udgifter efter det første år: Kr. 200,- til fornyet serverplads og sådan er det også i år 3 osv.
Regn selv på hvad der kan betale sig - hvis du er i tvivl så skriv en PM eller her i tråden, så hjælper jeg gerne med regnestykket.
Jeg skal ikke engang have min lomme regner frem. For at se tilbudet nok er det bedste jeg har set i min søgen.
Men kan ikke gennemskue, hvordan sitet fungerer "inde fra" mange steder har man mulighed for en demo version hvor man i ro og mag kan lege med opsætning og se hvordan det virker?
Den mulighed ser jeg ikke hos dig. Nu har jeg været en del rundt som sagt, og er faldet over et system der er bygget op omkring"OpenBizBox" hvilket har været det bedste i design og bruger venligh til nu.
Jeg lægger stor vægt på det skal være nemt at opsætte shoppen. Og det skal være funktionelt i design og opsætningen. Med det system er ordre fhandling, også utrolig nemt at komme igennem. Man kan blandt andet opdatere status for kundens være fra være "modtaget - afventer betaling- vi har et spørgsmål- pakket-afsendt- anulleret.
Synes bestemt også at ens lager styring skal være nemt og overskue, hvilket også er nemt at se med på hvad der er og hvad der mangler.
Så ja dit tilbud er billigere end de er, men mangler lidt mere indsigt i hvordan dit system er oprettet og fungere.
Hej Keld, Tak - ja, dyrt er det i hvert fald ikke. Jeg kender ikke det system du omtaler, men der er jo også mange.
Det kan sagtens lade sig gøre at få en demo af systemet, så ingen problemer i det.
De ting du omtaler, med automatiske mails til kunden ved afsendelse, betaling m.v. er skam standard i vores system. Der kan oprettes automatiske mails til alle faser i bestillingen.
Lagerstyring: Det er også nemt, der kan systemet fortælle en, når man er ved at løbe ud for en vare. Yderligere er der mulighed for import/export af varer, priser m.v. for hurtig opdatering.