Hej alle! |
Hej Frederik
Snak med din hosting udbyder, du skal ind og have taget noget backup. Har selv været ude for det.
Held og lykke.
Hej alle! |
Smaze.dk er et anmelder-site som bestræber sig på at finde de nyeste og fedeste gadgets til din hverdag.
Hej Frederik Snak med din hosting udbyder, du skal ind og have taget noget backup. Har selv været ude for det. Held og lykke. |
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
Du laver en WP og SQL backup, som du forhåbentlig har, og så henter du nogen security plug-ins. Firewall fx. De er et must hvis du vil give hjerteløse hackers bare lidt kamp til stregen. :) |
Sov bedre om natten med en kontinentalseng
Hvis du ikke har fået det løst mandag, må du gerne sende en privat besked til mig. SÅ hjælper jeg gerne så meget jeg kan. Desværre har jeg ikke mulighed for at hjælpe idag / imorgen. |
Hej Frederik, Tag kontakt til din hostingudbyder, Meebox, via supportticket. Så kan de måske hjælpe dig med at reetablere de mistede filer. Jeg vil anbefale, at du også selv tager initiativ til at få opsat jævnlig backup af dit site. Enten via Cpanel eller via et af de mange plugins, som kan køre automatisk backup af dit site og SQL-database. Dbh. John |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
Hej alle..
|
Smaze.dk er et anmelder-site som bestræber sig på at finde de nyeste og fedeste gadgets til din hverdag.
Virker i chrome her nu. Ryd din cache i chrome, så skulle den være der :) |
Fungere fint her i Chrome, måske du lige skulle ryde browseren :) |
Hos mig siger den du er hacket, og det er første gang jeg går ind på din side. Har du hapset dig igen? Troede den var restored. |