Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Quickpay problem i Magento

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 17. Aug 09
Indlæg ialt: 272
Fra  Danish Online Outlet ApS Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg har netop installeret Quickpay på vores Magento webshop, hvilket sådan set er gået fint.

Betaling går fint i gennem, og ordre ændrer helt korrekt status fra "igang" til "behandles" når betalingen er gennemført.

Men af en eller anden grund fanger den ikke betaling, transaktions nummer mv. under selve ordre.
Når jeg går ind på ordren står der "Der er endnu ikke registreret nogen betaling for denne ordre!" i feltet "Betaling - detaljer".

Er der nogen af jer flinke aminoer som kender til dette problem eller har en idé om hvad det kan skyldes? For dne ændrer jo rigtigt nok status på ordren.

Jeg ser frem til at høre fra jer og på forhånd tak.

Mvh.
Daniel 

Fra Næstved
Tilmeldt 17. Aug 09
Indlæg ialt: 272
Fra  Danish Online Outlet ApS Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er lykkedes mig at finde frem til denne fejl:


Kald til callbackurl "http://www.sundleg.dk/quickpaypayment/payment/callback/" fejlede for ordrenummer "100005999" med: Serveren svarede tilbage med status kode "503"

Se venligst http://quickpay.dk/faq/failed-to-notify-callbackurl for mere information. Nogen løsningsforslag? så vidt jeg kan se eksisterer stien slet ikke - vi har ihvertfald ikke en mappe der hedder "quickpaypayment" i roden af vores webhotel, men når jeg klikker på ovenstående link siger den at der er en MD5 fejl (jeg har sikret mig at de to MD5 koder er ens) Jeg er virkelig på bar bund her.
Fra København S
Tilmeldt 6. Jun 10
Indlæg ialt: 484
Fra  GetWebbed Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du fptadgang og sådan?

Så vil jeg da gerne give det et forsøg. 

Send mig en pm.

// Bo

Fra Næstved
Tilmeldt 17. Aug 09
Indlæg ialt: 272
Fra  Danish Online Outlet ApS Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

PM er afsendt.

Fra Næstved
Tilmeldt 17. Aug 09
Indlæg ialt: 272
Fra  Danish Online Outlet ApS Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der slet ikke andre derude som er stødt på disse problemer?

Tilmeldt 25. Oct 07
Indlæg ialt: 18
Fra  Hobbyjunglen.dk Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Utroligt, det her sker for en del, men det er kryptiske svar og gætterier for 80%+ af svarene. Hvorfor kan Quickpay ikke bare lave en færdig løsning på hvordan, hvorfor og hvor?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

chromaix:

Utroligt, det her sker for en del, men det er kryptiske svar og gætterier for 80%+ af svarene.

Du svarer på en tråd der er 8 måneder gammel. Det problem du måtte have i dag er formentlig et andet end det som trådstarter havde dengang. 

chromaix:

Hvorfor kan Quickpay ikke bare lave en færdig løsning på hvordan, hvorfor og hvor?

Hvis det var et generelt problem for alle ville det være blevet løst. Magento er opensource og du kan derfor ændre alt hvad du måtte ønske - og installere alle de plugins du måtte have brug for. Jeg vil gætte på at du mangler en indstilling i opsætningen eller har noget på din webshop der forhindrer modulet i at virke.

Jeg har været med til at opsætte webshops med Dibs, ePay og Quickpay. Og jeg har oplevet tilfælde med alle tre løsninger, hvor der har været behov for support :)

QuickPay har en god og gratis support på deres produkt, så hvis du har problemer er løsningen ikke længere væk end en mail.

 

Tilmeldt 25. Oct 07
Indlæg ialt: 18
Fra  Hobbyjunglen.dk Skrevet kl. 06:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tommy,

I var inde og kigge på det, og fandt ikke nogen fejl - jeg taler heller ikke om fejl, men om at få en callback der virker .. p.t nedtæller den ikke, og jeg har haft svært ved at få et svar tilbage om præcis hvordan det script skal være.

- Jeg har set eksempelfilerne .. det hele er eksempler, og der er ingen praktiske eks. der ikke skal igennem en koder før at det virker.

- Jeg kan ikke se hvorfor den generator inden i quickpay ikke kan lave den færdig ..den laver alligevel et eks. med ens data ..og den fil man henter ned er stadig et eks. - det må være simpelt bare at lave én der virker med ens setup og lige tiul at smide ind? :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

For det første er det ikke Quickpay der skal lave dit arbejde - de stiller en betalingsgateway til rådighed for dig - ikke programmører.

For det andet stiller de også velskrevet dokumentation til rådighed som de konkretiserer yderligere ved at stille eksempelkode til rådighed.

For det tredie er der også adskillige gratis plug-ins til flere forskellige systemer til fri afbenyttelse.

Quickpay virker som det skal - og efter hensigten.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)