Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Den anden halvdel søges

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Jun 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg søger en erhvervspartner eller to der er interesseret i at være med til starte et eventbureau.

Jeg har en masse nyskabende ideer til hvordan man skaber et succesfuldt eventbureau der arrangere events for virksomheder, der indebærer alle de traditionelle hardcore teambuilding værdier og hvor der vil blive lagt vægt på et bestemt emne for virksomhedens deltagere… samarbejde, ledelse osv.

Men jeg ser også mange muligheder for events som udelukkende handler om at have det sjovt og styrke det generelle sammenhold i en virksomhed. Altså events som kun handler om at få alle til at have en sjov og spændende dag.

Jeg ser eventbureauet stå som arrangør for mange forskellige arrangementer, teambuilding, sommerudflugter for virksomheder, julefrokoster, koncerter, VIP-arrangementer osv. Kun fantasien sætter grænsen og evnen til at sælge dem. Og her mangler jeg noget. For jeg er iderig, visionær og entusiastisk men er ikke den store sælger. Jeg kan tale meget inspireret og få mennesker til at se billeder og visioner men har problemer med at ”close” et salg. Og her kommer du ind i billedet.

Jeg mangler en sælger-type der har lyst til at være med til at sælge oplevelser til virksomheder og private. Oplevelser som bringer glæde, indsigt, godt humør og latter. Kort sagt så vil det nok være en fordel at du har lyst til at arbejde meget med mennesker og positive oplevelser.

Hvis du har inspiration og inputs at komme med i det daglige, er det kun fint, men du behøver ikke at komme med ideer og visioner… dem har jeg rigtig mange af.

Jeg ser vores virksomhed starte i det mindre og med erfaringerne bygge sig op til kunne klare events for 10 til 1000 mennesker, hvad enten det udelukkede er at arrangere en lille virksomheds sommerudflugt for 25 eller en tema julefrokost for 600 ansatte. Kan du sælge en vision, så kan jeg arrangere det!

Din profil:
Du er en person der har prøvet forskellige ting af erhvervsmæssigt. Du har et skarpt hoved der tænker hurtigt, kan improvisere og give modspil. Det vil være en fordel hvis du er typen der ser muligheder frem for begrænsninger. Jeg har brug for en modspiller der får tingene gjort frem for at bruge for meget tid på at drømme og idé-udvikle, det er nemlig både min styrke og min svaghed.

Og du er en udpræget sælgertype, ikke den smarte, hurtige og overfladiske type men den solide, seriøse og kompetente type. Og du har naturligvis en lang baggrund med salg og markedsføring.

Du ved at du har meget at tilbyde som person og du ved hvor dine egne begrænsninger er. Du siger aldrig ja til mere end du kan stå inde for og ved hvornår du skal sige fra. Ærlighed er en af dine værdigrundlag i dit eget liv.  Og du er bosiddende i østjylland.

Du er, som jeg, villig til at skyde kapital ind i firmaet, (kr. 50-75.000) så vi står på samme grund og er ligevægtige i firmaet.

Du har lyst til prøve mulighederne af i en branche med meget stor indtjeningspotentiale.

Min profil:
Jeg har været selvstændig i 6 år med salg af sportsudstyr, men er egentlig uddannet grafiker. Jeg er pt. ved at gennemgå en ICF coach-uddannelse og har gennem længere tid fundet ud af at jeg gerne vil arbejde meget mere med at arrangere events og skabe glæde og inspiration for andre.

Jeg er 35 år. Bor i lige udenfor Århus. Idéer, muligheder og visioner er min stærke side. Jeg kan tage fat og få tingene gjort når de bliver vigtige nok. Men mangler lidt ”drive” til at få gjort noget ved mange af mine ideer, hvilket j

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)