Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til salg af gammel jern eller evt. til export

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Feb 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en masse gammel jern messing, alu, jern og gammel og defekte led-skærme, lidt hvidevare og et par gammel lastbil batteri jeg skal af med, men har lige prøvet at tjekke priser på nettet, men jeg kan ikke finde nogle priser, nogen steder da det er næsten som om de er hemmelige,....

Kender I priserne eller en side hvor jeg kan se priser på skrot jern, så vil jeg være meget taknemmelig....

Har også tænkt om det er mulighed/mere fortjeneste at eksportere i anden land som Tyskland, hvis det er muligt.

Mvh

Kastelmx3

Fra Fjerritslev
Tilmeldt 24. Jan 09
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 14:14

Hvor mange tons snakker vi om

Nibe Produkt v/ Allan Dahl tlf. 98 35 18 54 kunne godt være en mulig aftager - men det afhænger noget af hvor i landet det er ?

Hvis det er meget store mængder kunne det måske være en fordel med en vognmand... men det er ikke bare lige at komme ind på et værk.

med venlig hilsen
www.revirk.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:09

Hej

Jeg vil gerne hjælpe dig, men mine kontakter er i UK.

Skype mig på Thomthej.

mvh

Thomas

Fra Skibby
Tilmeldt 4. Feb 13
Indlæg ialt: 7
Fra  Jernkællingen ApS Skrevet kl. 10:27

Hej Kastelmx3,

Grunden til at opkøbere ( som os) ikke skriver prisen er fordi den varierer dagligt, og det kommer også an på hvor meget du har. Hvis du har lyst er du velkommen til at ringe til os på 70 70 74 75

eller se mere på www.jernkaellingen.dk

venlig hilsen

Jernkaellingen APS

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Aug 12
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 12:37

Hej Kastelmx3.

Hvis du i nærheden af Kolding, så ring til Alex på 20833003. Han afhenter gerne. Som regel henter han en container med jern ved os, til cirka 1 kr kiloet. Det varierer som sagt, men vi skal bare af med det, så prisen er fin for os.

Mvh

Jacob

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)