Din smiley ved siden af dit navn synes jeg også ser skummel ud. |
Skummel....
Den er da bare glad
Kenny
Din smiley ved siden af dit navn synes jeg også ser skummel ud. |
Skummel.... Den er da bare glad Kenny |
Hej Kenny, Verdens bedste reklame, som er den mest pålidelige som du nogensinde kan få - ER DINE KUNDER. Mund til øre, er verdens bedste reklame om man vil det eller ej. - Et udtryk for at i har styr på tingene. Jeres hjemmeside ser på en eller anden vis en smule hjemmegjort ud. Det virker meget kritiserende, men det betyder at min tryghed for at købe i shoppen er i tvivl, ansæt en grafiker/webmaster til at optimere det - det kan man for småpenge! Amino is the way! Nyd det - gør din forretning sund og god. |
Danmarks fedeste herre ure finder du på www.eyki.dk
Undskyld, men jeg kunne aldrig finde på at handle på din side. Den ser outdated og utroværdig ud, paypal er en klar bremser for forbrugeren da de først lige skal finde deres brugeroplysninger frem, hvis de kan finde. Desuden har man også hørt om sælger der fik låst deres konto, så går der faktisk også 2 dage (så vidt jeg husker) fra at beder og pengene til man modtager dem. Som nævnt appelerer siden ikke meget til 2.0, måske du skulle prøve at skrue ned for farver og forvirrende ikoner. Så syntes jeg også den røde skrift forvirrer. Generelt er opsætningen forvirrende. Betragt det ikke som om at jeg taler grimt om din side, tvært imod. Jeg er måske ikke den eneste der har det sådan, så kig på andre succesfulde sider, find opskriften og følg den, uden at kopiere. I mine øjne skal den bare have en mindre layout overhaling, for indholdet er det i forvejen Mvh. Casper |
smiley på siden er ikke tilpasset designet paypal logoet går over det , det virker ikke harmoniske opsat dette banner på siden |
hmm.. |
http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.
Jeg synes de fleste ting folk siger er ganske brugbare i forbindelse med at optimere brugeroplevelsen, men det er jo ikke dit problem. Du bliver nødt til at lære hvordan du genererer traffik til din hjemmeside. Først når du har en masse trafik, kan du begynde at evaluere (via Analytics) hvor det er præcist folk falder fra, hvad din konvertering er og hvilke sider der skal optimeres. Ultimativt kan det godt være adwords/paid advertising, men for gratis markedsføring kan du sagtens udnytte blogging, social marketing (fx youtube), konkurrencer og meget mere. Held og lykke med det. |
Prøv brug adwords .. |
http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.