Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor sælger man sit indbo til en "ok" pris?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. May 11
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Amino!

Som overskriften lyder, hvor sælger man så sit indbo, uden at skulle miste for meget?

Jeg ved godt at man vil tjene mest på at sælge det enkeltvis på dba, g&g, qxl og lign. steder.

Men har ikke tid og lyst til at det.

Kender du/I nogle virksomheder som køber alt? Uden at det er så lav pris, at det bedre kan betale sig at give det i julegaver til familiemedlemmer. Eller virksomheder der sælger ting, hvor de bare skal have penge eller et % af salget eller alt over et aftalt beløb personen kan få for det?

Det er ikke så mange ting igen. Alle ting er funktionsdygtige og fremstår som nye, altså ingen ridser eller noget. Behandlet pænt og næsten ikke brugt.

Der er selvfølgelig kvittering på alle tingene og på mange af tingene er der også idiot-forsikring.

Der er tale om:

imac 27" fra i år.

Samsung 55" fra i år.

Samsung 50" fra i år.

Samsung Sourround Anlæg

B&O Beosound 8

Sådan en køkkenmaskine, der kan røre dej, piske, der er også blender osv. i den.

iPad 3

Bose Sounddock

Bose højtalere

Elevationsseng

Klædeskab

Spisebord med spisestole

Kapselmaskine - Dolce Gusto

Skrivebord

Tv bord

Sofa bord

Så det er sådan lidt bredt, men alligevel mest elektronik. Der er som tidligere nævnt kvittering på alt?

Hvem skal jeg skrive til, for at få til at købe det til en fair pris? Eller sælge det for mig?

Er vi ude i noget Lauritz, Bruun osv? Eller er der andre spillere på markedet?

Altså lad os tage et eksempel. Hvis jeg har købt noget for 20.000 for 2 måneder siden, ved jeg godt at jeg ikke får 20.000 for det. Men jeg vil jo hellere ikke sælge det til 2.000 kr. Men nok nærmere 10.000 måske?

Alle links vil jeg være taknemmelig for. Ja, jeg er doven! Orker ikke at tage billeder og sætte det til salg og tage imod henvendelser osv. 

Har 1000 ideer, men for lidt tid til at fører dem ud livet, grundet uddannelse og arbejde. Håber en dag, at få tid til at leve 100% af mine egne projekter.

Tilmeldt 3. May 11
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skal lige siges at det alt sammen er fra i år og det meste af det er under 1 måned gammelt.

Har 1000 ideer, men for lidt tid til at fører dem ud livet, grundet uddannelse og arbejde. Håber en dag, at få tid til at leve 100% af mine egne projekter.

Tilmeldt 3. May 11
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Og folk vil nok vide: "Hvorfor"?

Jeg har bare fået mulighed for at læse min videregående uddannelse i New York i stedet for. :-) Så hvis jeg kommer hjem om 2-3-4 år? Så er tingene jo forældet og stortset intet væd. Jeg ved godt at det er en dum invistering af mig, men har lige fået en ny lejlighed og er lige flyttet ind i den og i den forbindelse har jeg købt nyt af det hele.

Har 1000 ideer, men for lidt tid til at fører dem ud livet, grundet uddannelse og arbejde. Håber en dag, at få tid til at leve 100% af mine egne projekter.

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror ikke der er mange firmaer som vil købe sådan noget uden det er til en latterlig lav pris.

mit bedste råd vil nok være at sætte hele lortet til salg på dba, g&g og QXL som du selv siger, og så bare til en pris som er lidt lavere end andre varer. så bliver tingene hurtigt solgt. Men ja det vil tage lidt længere tid.

 

Fra bergen, norge
Tilmeldt 18. Jul 10
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Så snart produkterne er ude av butikken er desverre deres verdi kraftig redusered. Du siger selv at du er doven. Da får man sjelden en god pris desverre. Du treffer vel flest på dba og lignende steder?

Tilmeldt 16. Oct 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunna da godt være int. i Imac 27

Tilmeldt 8. Nov 11
Indlæg ialt: 101
Fra  Juncher Design Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må meget gerne smide en mail med priser på rubenrasmussen@hotmail.com jeg står og mangler en del af de ting der... :)

Tilmeldt 24. Nov 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nico

Du vil helt klart få mest ud af, og sælge tingende separat på dba - guloggratis - Osv. Men det var ikke en mulighed kunne jeg forstå.

Nu ved jeg ikke hvor henne i landet du bor, men vi har et Auktionshus i Sydjylland, hvor vi ofte sælger hele indbo.

Det er nok den hurtigste måde at sælge dit indbo på. Du kan se mere på vores hjemmeside www.sydjyskauktion.dk hvor du også kan læse betingelser og priser.

MVH

Sydjysk Auktion ApS

Fra København K
Tilmeldt 21. Feb 12
Indlæg ialt: 130
Fra  Liv'IN - www.livin.dk Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Send mig en mail på ad@livin.dk - med et tilbud på det hele. Jeg kan godt bruge en del af det, og tager mig gerne tid til at sælge resten. 

/Allan

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)