Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Problem med SKAT

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Skælskør
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Har fået en meddelelse fra E-indkomst, om at skat til medarbejdere måske er indberettet forkert. Det kommer ikke som en overraskelse, men desværre fik jeg for sent sat mig ordentligt ind i reglerne på grund af travlhed.

I løbet af året er løn udbetalt til et par medarbejdere som honorarer i stedet for som løn - disse skal altså nu betale B-skat - men desværre skulle det på grund af arbejdets omfang have været udbetalt som A-indkomst, ligesom der skulle have været indberettet tidligere.

Selvfølgelig bliver al B-skatten betalt, da det hele handler om en fejl - men hvad er konsekvensen af det her, hvad burde man gøre, og er de i det hele taget til at tale med i SKAT?

Fra Skælskør
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 10:44

Bud?

Fra Vissenbjerg
Tilmeldt 16. Nov 12
Indlæg ialt: 41
Fra  nemEDI Skrevet kl. 11:14
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Grib knoglen, ring til den person, der står som underskriver på brevet og forklar situationen.

Du kommer selvfølgelig til at betale det der skal betales, og du kommer garanteret også til at betale noget bøde/afgift fordi du har gjort det forkert, men generelt synes jeg (modsat andre her i Amino har jeg lagt mærke til) at folkene hos Skat er stille og rolige og til at tale med.

Det vigtigste er, at du tager fat i sagen og ikke bare lader stå til!

nemEDI leverer billige EDI løsninger til store og små virksomheder

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)