Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fortæl os din mening om fire logoer

Side 3 ud af 4 (33 indlæg)
Fra Tylstrup
Tilmeldt 20. Apr 11
Indlæg ialt: 122
Fra  Batteri Service Nord Skrevet kl. 08:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Ser super godt ud!

De logoer gør, lige præcis hvad et logo skal, skaber grobunden for et brand man kan huske!

Jeg hedder Dan Jensen, og jeg er awesome!

Fra Møgeltønder
Tilmeldt 7. Feb 12
Indlæg ialt: 12
Fra  GlassMonkey Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Mavida:
I øvrigt nogle flotte hjemmesider også ! Har I også noget med det at gøre ?

Hej Mavida. Ja vi laver også hjemmesider. Du skal være velkommen til at kontakte os enten her via PM eller på kontakt@glassmonkey.dk - Du kan også læse mere på vores hjemmeside: http://glassmonkey.dk :)

Claus Poulsen:
Hej jeg søge faktisk et nyt logo til min hjemmeside www.elitevideo.dk kan du ikke pm med med nogle priser,?

Har sendt en PM :)

Fra Kolding
Tilmeldt 27. Nov 12
Indlæg ialt: 15
Fra  Mobilmagazinet Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig fede logoer. Selvom de er meget simple, så er de virkelig lette at spotte og huske.

Er selv i gang, med opstart af virksomhed. Når tiden er til det, så skal jeg nok have jer i tankerne :)!

Keep up the good work!

Fra Møgeltønder
Tilmeldt 7. Feb 12
Indlæg ialt: 12
Fra  GlassMonkey Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak! Vi kan selv rigtig godt lide simple og stilistiske logoer.

Martin Lorange:
Er selv i gang, med opstart af virksomhed. Når tiden er til det, så skal jeg nok have jer i tankerne :)!

Det lyder spændende. Hvad drejer det sig om? :)

Tilmeldt 28. Nov 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej GlassMonkey. Jeg synes personligt at logo 2 er det bedste. Altså det med hjertet. Kan se at hjemmesiden/webshoppen ikke kører. Kan i fortælle hvilket sammenhæng det skal bruges i?

Hilsen Kim.

Fra København
Tilmeldt 22. Jul 10
Indlæg ialt: 338
Fra  Jivana Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Glassmonkey og black snow logo virker godt - By Mani .... måske ok - jeg ville måske have foretrukket noget farve på hjertet

ht consult logoet ville jeg ikke købe - der er for lidt sammenhæng mellem valg af font og så det 'professionelle' - font virker lidt banal/simpel i forhold til at skulle kommunikere noget 'professionelt'. Sort kasse omkring 'ht' fremstår for mig også uharmonisk i komposition - hvor valget af skæve linjer og asymtrisk brug af black space ikke tilfører noget specielt IMO 

Glad indehaver af Jivana webshop - vi sælger Økologisk kosmetik og makeup - tjek os ud!

Fra Møgeltønder
Tilmeldt 7. Feb 12
Indlæg ialt: 12
Fra  GlassMonkey Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

FotoKim:
Kan se at hjemmesiden/webshoppen ikke kører. Kan i fortælle hvilket sammenhæng det skal bruges i?

Hej Kim,

Logoet skal bruges i sammenhæng med en webshop, som sælger dametøj. Både kendte mærker, men også mindre kendte mærker. Jeg valgte at fokusere på hjertet og kvindetegnet.

Du kan lige set et lille udpluk af nogle skitser jeg lavede til dette logo.

Fra Møgeltønder
Tilmeldt 7. Feb 12
Indlæg ialt: 12
Fra  GlassMonkey Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Hjortholm:

Glassmonkey og black snow logo virker godt - By Mani .... måske ok - jeg ville måske have foretrukket noget farve på hjertet

ht consult logoet ville jeg ikke købe - der er for lidt sammenhæng mellem valg af font og så det 'professionelle' - font virker lidt banal/simpel i forhold til at skulle kommunikere noget 'professionelt'. Sort kasse omkring 'ht' fremstår for mig også uharmonisk i komposition - hvor valget af skæve linjer og asymtrisk brug af black space ikke tilfører noget specielt IMO 

Hej Kim (Sjovt der lige kom to Kim'er i træk) :)

Tak for noget kritik! Det er helt sikkert noget vi kan bruge. Omkring det uharmoniske, så er det meningen - Men selvfølgelig ikke sikkert det virker i alles øjne. Samtidig skal det symbolisere en pil i retningen op/frem - fremskridt, positiv osv.

Jeg er glad for at du tog nogle kritiske briller på! :)

Tilmeldt 28. Nov 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

GlassMonkey:
Logoet skal bruges i sammenhæng med en webshop, som sælger dametøj. Både kendte mærker, men også mindre kendte mærker. Jeg valgte at fokusere på hjertet og kvindetegnet.

Spændende. Min kone har gang i noget i samme stil. Jeg har sendt dig en mail ang. detaljerne.

Inspirerende skitser, hvor man kan fornemme hvordan logoet tager form.

Fra Møgeltønder
Tilmeldt 7. Feb 12
Indlæg ialt: 12
Fra  GlassMonkey Skrevet kl. 08:12
Hvor mange stjerner giver du? :

FotoKim:

Spændende. Min kone har gang i noget i samme stil. Jeg har sendt dig en mail ang. detaljerne.

Inspirerende skitser, hvor man kan fornemme hvordan logoet tager form.

Jeg har modtaget den :)

Ang. skitserne, så har jeg tænkt mig at lave en form for "bag om logoet" til alle de kommende logoer jeg laver. Forklare alle valg osv. Det tror jeg kunne blive et rigtig spændende projekt. Jeg er blevet inspireret til dette fra: http://imjustcreative.com/category/logo-design-process/ (Han er utrolig dygtig)

Side 3 ud af 4 (33 indlæg)