Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Program til at lave nyhedsbreve

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Mar 09
Indlæg ialt: 12
Fra  Selvstændig Skrevet kl. 08:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har 600 kunder som skriftligt har bekræftet, at de vil modtage nyhedsbreve fra mig. Dette er gjort på flyers jeg har uddelt på messer de seneste 5 weekender. Så alt det formelle omkring tilladelse til at sende Nyhedsbrevene er i orden, og jeg har derfor ikke behov for at der kommenteres på denne del :-)

Jeg er gået i gang med MailChimp, men ser nu at der sendes en mail af sted, hvor MailChimp beder folk om at bekræfte, at de vil på listen. Dette vil jeg gerne undgå, eftersom jeg allerede har brugt tre uger på at indtaste kunderne i min PrestaShop, og kunderne har som nævnt allerede underskrevet en konkurrence flyer, hvor de også accepterede at modtage nyhedsbreve, og jeg vil helst undgå, at mine kunder opfatter mine mails som spam, allerede inden jeg sender første nyhedsbrev.

Jeg har derfor i dag sendt en mail til MailChimp, hvor jeg spørger om det er muligt at importere mine kunder, uden at der udsendes denne bekræftelsesmail, da jeg ellers ikke vil bruge MailChimp.

I tilfælde af at ovenstående ikke er muligt i MailChimp, vil jeg høre nogen har kendskab til andre programmer man kan skrive nyhedsbreve i, og hvor jeg kan importere min mailing liste (som jeg også har i excel og som csv-fil), uden at folk skal bekræfte modtagelse af Nyhedsbreve endnu en gang?

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 08:32

Det kan du i vores software, Ubivox. :)

Tilmeldt 15. Mar 09
Indlæg ialt: 12
Fra  Selvstændig Skrevet kl. 12:27

ok - men har lige betalt 2.100 kr. for at få en ekstern til at sætte nyhedsbrev op i mailchimp - så jeg venter lige og ser, hvad mailchimp svarer.

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 20:13

Jeg vil gerne anbefale Ubivox. Vi bruger det selv, og det er super nemt.

Fra Værløse
Tilmeldt 21. Oct 12
Indlæg ialt: 6
Fra  FraudID ApS Skrevet kl. 18:17
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Jeg bruger også mail chimp og har mulighed for at tilføje folk uden at de endnu engang skal bekræfte deres tilmelding. Dette gøres under "add subscriber" hvor en manuel indtastning ikke medfører en ekstra bekræftelses email. Til gengæld skal du hakke af, at du har vedkommendes accept til at tilmelde dem til nyhedsbrevet.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)