Jeg har 600 kunder som skriftligt har bekræftet, at de vil modtage nyhedsbreve fra mig. Dette er gjort på flyers jeg har uddelt på messer de seneste 5 weekender. Så alt det formelle omkring tilladelse til at sende Nyhedsbrevene er i orden, og jeg har derfor ikke behov for at der kommenteres på denne del :-) Jeg er gået i gang med MailChimp, men ser nu at der sendes en mail af sted, hvor MailChimp beder folk om at bekræfte, at de vil på listen. Dette vil jeg gerne undgå, eftersom jeg allerede har brugt tre uger på at indtaste kunderne i min PrestaShop, og kunderne har som nævnt allerede underskrevet en konkurrence flyer, hvor de også accepterede at modtage nyhedsbreve, og jeg vil helst undgå, at mine kunder opfatter mine mails som spam, allerede inden jeg sender første nyhedsbrev. Jeg har derfor i dag sendt en mail til MailChimp, hvor jeg spørger om det er muligt at importere mine kunder, uden at der udsendes denne bekræftelsesmail, da jeg ellers ikke vil bruge MailChimp. I tilfælde af at ovenstående ikke er muligt i MailChimp, vil jeg høre nogen har kendskab til andre programmer man kan skrive nyhedsbreve i, og hvor jeg kan importere min mailing liste (som jeg også har i excel og som csv-fil), uden at folk skal bekræfte modtagelse af Nyhedsbreve endnu en gang? |
Det kan du i vores software, Ubivox. :)