|
Hmmm ja det er jo et godt spørgsmål. Jeg er kun lige startet op med wyrd.dk hvor jeg sælger tekst af al slags :) Wyrd startede med at være en drøm om at skrive - skønlitteratur primært. Men kunst giver jo ikke rigtigt pålægschokolade på rundstykkerne, og jeg brækker mig en lille smule over såkaldt store kunstnere der er dybt afhængige af -og stadig får -en masse støtte fra fonde, og staten for at leve. Så da jeg fandt ud af at jeg har et helt naturligt flair for at skrive til firmaer også, var det dér drivkraftten kom til at ligge. Så nu er mi mål at kunne leve af virksomheden, og få overskud nok til at jeg kan skrive mine egne skønne kreative skriblerier også. Jeg har dog ingen reel tidsfornemmelse af hvornår jeg vil kunne leve, og ikke bare overleve, men det vil tiden vise. Hilsen en der heller ikke sover, fordi jeg kom til at sidde og fedte med min hjemmeside og det var virkelig dumt.. |
Min drøm (i første omgang) er at tjene 1.000 kr. dagligt på et amerikansk Affiliate-website (omhandlende musik), som jeg snart lancerer. Jeg satser på, at der (med tiden) dagligt vil være 1.000 handlende (ud af ca. 15.000-20.000 unikke besøgende) fra henholdsvis USA og resten af verden, og at jeg vil tjene ca. én krone (eller mere) pr. salg. Det vil give en ganske fornuftig månedsløn. :-)
Bliv gratis medlem