Ello Aminos! :) En meget kort introduktion: Jeg har gået og leget med tanken om en webshop, og har fået nogle råd af nogle bekendte angående ting, som man skal gennemtænke og undersøge osv. Så langt så godt. Jeg har fundet en potentiel vare, som jeg muligvis gerne vil prøve at forhandle. Nu kunne jeg så godt tænke mig at prøve at lege med en eller anden form for webshop, inden jeg for alvor eventuelt kaster mig ud i det. Indtil videre har jeg kun arbejdet med adsensesites, og har derfor kun erfaring med WordPress. Jeg har efter henvisning leget lidt med trial versionen på Shopify, men eftersom det hele er på engelsk er jeg ikke interesseret. Jeg har derudover læst omhyggeligt på dandomain og ewire, men synes at det lyder dyrt, i hvert fald i forhold til mit budget og mine forventninger til mig selv som 100% nybegynder. Mit spørgsmål lyder derfor således: Jeg har vidst nok forstået at Magento er en slags webshop, som alternativ til f.eks. WordPress som jeg har som sagt kun har arbejdet med tidligere, men kan jeg på en eller anden måde opsætte Magento, og lege og eksperimentere med det, uden at købe domæne og alt muligt først? Dette vil jeg nemlig gerne vente med, til jeg har et godt navn til webshoppen/firmaet, hvilket først vil komme senere i min nuværende proces. På forhånd tak for hjælpen :) - Mads |
Hej Mads.
prøv at tage et kig på www.prestashop.com 100% gratis og med dansk sprogpakke.
min side www.altimobiler.dk er bygget på prestashop dog med en masse ting jeg har fået tilpasset til mine behov...
hvordan og hvorledes det hele fungerer mht. at ligge siden op på webhotellet ved jeg intet om men der er mange der har erfaring med prestashop så du kan nemt finde nogen der kan hjælpe dig for få penge til det...
Mvh.
Nikolai R. Jensen
www.altimobiler.dk