Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

dårlige betalere.. hvor meget må de jagtes?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 3. May 10
Indlæg ialt: 314
Fra  www.altimobiler.dk Skrevet kl. 01:11
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Amino.

kort om mit firma :

jeg sælger brugte mobiltelefoner fra min side www.altimobiler.dk

og for at sælge brugte skal jeg jo også ud og købe dem... som regel køber jeg større partier men skal det være nyere er jeg som regel nød til at købe dem enkeltvis gennem den blå og lignende..

MEN så er det man render ind i idioterne og svindlerne.... i stor stil!

jeg gør hvad jeg kan for at undgå dem men det hænder jeg bliver snydt.

de ryger selvfølgelig til inkasso og får en politi anmeldelse oveni hatten... men begge dele er langsommeligt og giver sjældent et tilfredsstillende resultat.

kan jeg på nogen måde lovligt offentliggøre hvem de er og lignende?

er virkeligt TRÆT af de røvhuller og deres pis! har ikke mindre end 5 sager liggende ved politiet for de sidste 5 måneder.... er SÅ træt af deres lorte moral og ønsker dem INTET godt på nogen måde og vil hellere end gerne ødelægge mest muligt for dem! :)

Fra Kolding
Tilmeldt 3. May 10
Fra  www.altimobiler.dk Skrevet kl. 01:15

glemte lige :

må man køre fx tlf. terror mod dem?

fx ringe 40 gange om dagen for at høre om de nu har betalt deres gæld?

ved godt det er lidt voldsomt... men er virkeligt  virkeligt virkeligt træt af dem! jeg spilder så meget tid på dem og synes det er SÅ dårlig moral det de laver!

nogen af dem har været "professionelle" svindlere... andre har bare ikke fået nosset sig sammen til at gå på posthuset og bliver så ligeglade....

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47160
Fra  John Hannover Skrevet kl. 01:20

Eh - det er køberne du har problemer med som jeg forstår det.

NEJ du må ikke hænge dem ud offentligt - JA du må ringe og bede om penge så tit du har lyst og kræfter.

Kunne du ikke bruge din vrede til i stedet at finde en metode hvor du ikke udleverede varen før betaling eller noget i den stil - jeg kan godt tænke mig til, at du har haft den tanke, men tænk igen - du sælger rent ud sagt til et "shitty" publikum - surt nok, så du må sikre dig forudbetaling eller betaling ved leverance

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Kolding
Tilmeldt 3. May 10
Fra  www.altimobiler.dk Skrevet kl. 01:28

Hej Cookie.

nej det er sælgerne jeg har bøvl med...:)

når JEG er sælger sender jeg intet før pengene er på kontoen:)

når jeg køber ind køber jeg 5-10-200 af gangen og det går i 99.9999 af tilfældene godt!

MEN når jeg køber 1 stk. et eller andet nokia til 900 kr. på dba.dk så er det jeg støder ind i idioterne....

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47160
Fra  John Hannover Skrevet kl. 01:31

surt - men samme sag om ikke at hænge ud - så vent med at betal til du har dem  eller lev med den fejlmargin og indbyg den i dine priser - 

Jeg forstår din surhed - men alle forretninger har den slags - so  så -live and let die - og i alle fald, nej du må ikke hænge nogen ud offentligt men da gerne ringe til dem så mange gange du vil og har kræfter til

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 01:40
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kan du ikke insistere på Paypal betaling, nu hvor DBA er ejet af Ebay/Paypal?

Med Paypal kan du jo næsten altid hive din betaling hjem igen og så er det sælger der skal bevise at varen er afsendt?

Fra Kolding
Tilmeldt 3. May 10
Fra  www.altimobiler.dk Skrevet kl. 01:50

Erik jow det kan jeg... MEN det er bare ikke alle der vil, kan og gider bruge paypal, G-handel og lignende... selv mange af de ærlige ville ikke gøre det... derfor er det en god mulighed men bare for bøvlet.

DOG er jeg efter hånden så træt af de røvhuller at jeg seriøst overvejer kun at bruge de 2 muligheder.... så må det koste de handler det vil gøre....

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)