Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan det betale sig at købe scrapebox?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Knuth Becker:

Erik Hamre:

Scrapebox er et super fedt program, sådan en SEO sweitzerkniv, men til alt andet en spam-linkbuilding. Jeg bruger Scrapebox en del og sparer meget tid ved det. Men som linkbuilding tool vil jeg ikke anbefale.

Men hvad bruger du det så til? Jeg er godt klar over at man kan finde domæner som er løbet ud med en stærk linkprofil, men hvad er det du bruger scrapebox allermest til?

Jeg bruger Scrapebox til at scrape, deraf navnet. Det hedder jo ikke blogspambox!

Altså, fx til at tjekke en ordentlig bunke sider for Pagerank, der er Scrapebox klart hurtigst. Eller hvis jeg vil finde gode muligheder for linksamarbejde så kan jeg fx i Scrapebox lave en søgning på mit søgeord og så rotere fx "tilføj artikel", "gæsteblog" osv. Alt hvad du kan gøre i Google kan du gøre langt mere effektivt med Scrapebox. Eller hvis jeg har fundet et godt footprint til en linkmulighed fx en do-follow blog plugin, så kan jeg finde hundredevis af muligheder, tjekke pagerank, sortere efter pagerank og vupti en liste med gode muligheder. Så er der jo også en masse gode addons til andre forefaldende opgaver.

Men Scrapebox mener jeg ikke er hverken nødvendig eller brugbar hvis man er ny i faget så at sige.

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 10:04

Jeg bruger selv Scrapebox, og er da også meget godt tilfreds. Jeg har enkelte gange brugt det til at skabe skodlinks til en side, men det har kun været på testsider på opfordring.

Ellers bruger jeg det til at finde sider med relevans og god PR. Det sparer én en helvedes masse tid, da man ikke selv skal sidde og Google efter det. Bare surt det tager en evighed at scrape en fornuftig mængde brugbare proxy IP'er.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Struer
Tilmeldt 22. Apr 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 16:41

Du kan få mange billige service på fiverr.com som gør det dog skal du passe på hvad du køber jeg er blacklistet på wptemaer ved et par services pga. køb der :) Har af den grund selv købt ScrapeBox i dag for at samle keywords da google keyword tool jeg normalt bruger er lidt bøvlet.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)