Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Henvisning/programmering af Prestashop modul

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Jeg søger et modul hvor jeg kan deaktivere/aktivere varekombinationer på samme måde som man kan deaktivere/aktivere "grundvarerne".

Deaktivering og aktivering foregår manuel, da selvom lagerbeholdningen er 0, så kan de stadig putte i kurven da de kan bestilles ved leverandøren.

Det drejer sig om tøj der fåes i forskelige størrelser og farver. 

Kombinationerne kan dog komme på lager igen ved leverandøren igen, og derfor ville det være nemmere at aktivere kombinationen igen, frem for at skulle oprette den igen.

Jeg har selv søgt på nettet uden held. Men håber der er nogen herinde der kan hjælpe mig.

Så kender du det modul jeg søger, eller kan du selv programmere, så hører jeg gerne fra dig.

Jeg bruger Prestashop 1.5.2

Med venlig hilsen 

Jan Kousholt

Bettebiksen

Tilmeldt 9. Apr 08
Indlæg ialt: 315
Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan du ikke - som følge af den måde kombinationer (varianter) er styret. Du kan kun sætte beholdningen til nul.
Det er kort sagt kun hovedvaren, der kan aktiveres eller deaktiveres, og du finder ganske givet ingen, der vil programmere grundkernen om i PS da det vil få en masse andet til at fejle.

-Peter 

Live Cam Chat - danske og europæiske piger chatter online - Dansk LiveCam

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej ppehrson

Tak for svaret, selvom det måske ikke var det jeg ønskede at høre Sad

Men jeg kan sagtens følge problematikken. Så jeg kan kun håbe på at det kommer som en feature i nyere version af PS

Mvh. Jan

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)