Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress facebook like/share button

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 8. Oct 12
Indlæg ialt: 101
Fra  Test test test Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er!

Jeg har fornylig oprettet en wordpress side, jeg er nu nået så langt, at jeg gerne vil have en "like"/share button" på min side. Derfor har jeg installeret et facebook plugin. MEN jeg kan ikke få det til at virke. 

Med venlig hilsen
Emil Juul 

www.SmartSneakers.dk - De super smarte sko med lys i! 

Besøg også HosLange.dk - Din isenkræmmer!

Fra København
Tilmeldt 16. Feb 12
Indlæg ialt: 447
Fra  Kammersgaard Development Skrevet kl. 08:08

Hej Emil,

Og hvad er dit spørgsmål og formål med denne post. Er det en konstatering at du har installeret det Facebook-plugin, og din egentlige hensigt med tråden her er at spørge hvad vi har fået til aftensmad, eller om vi har sovet godt?

Spøg til side, men husk at være konkret i dine tekster - hvad end det er en beskrivelse og henvendelse til support, eller hvis det eksempelvis er et tilbud til en kunde. Det ville jo være ærgerligt, at du ved sidstnævnte scenarie glemte at inkludere prisen på dit arbejde og at du så ikke fik opgaven.

Hvad end det nu er for et af de mange, mange sociale plugins som findes til Wordpress, at du nu har installeret, så ville jeg foreslå dig helt at slette det plugin igen. For det første har du ikke nævnt hvad det hedder, så vi eventuelt kan bistå dig, men for det andet: Hvis lortet ikke virker, hvorfor så anvende det?

Tag eventuelt et kig på Slick Social Share Buttons som er et skide godt plugin til alt det sociale.

Eller drop helt plugins, og anvend koden direkte fra kilden: Facebook Developers.

Der kan du finde knapper til både share, like, login, og meget, meget mere. Bare husk at inkludere deres <DIV> og <SCRIPT> i din header, før du lukker </HEAD>.

Hav en god dag!

Kasper.

Fra Herning
Tilmeldt 8. Oct 12
Indlæg ialt: 101
Fra  Test test test Skrevet kl. 10:22

Hej Kasper,

det plugin jeg har installeret er: "Facebook Likes You!"

Tak for hjælpen, jeg vil prøve at kigge på dit link idag.

Hilsen Emil.

www.SmartSneakers.dk - De super smarte sko med lys i! 

Besøg også HosLange.dk - Din isenkræmmer!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:19

Hej

Gå på facebook API side og du får svar.

mvh

Thomas

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)