Hej Jacob. Jeg er glad for konstruktiv kritik/rådgivning fra dig. det tvinger mig til at tænke i andre baner. Så tak for det. Du må forstå at jeg bare er en ganske alm. fyr - med en ide. Jeg er selvfølgelig villig til tegne og illustrerer så meget jeg kan. men alt dette havde jeg forestillet mig at gøre i SAMARBEJDE med folk der har forstand på det. - Stick to the winners. Jeg vil jo ikke bare ligge mig på ryggen og lade folk arbejde og tro jeg bliver rig af det. Jeg ved der kommer 10.000 udfordringer som jeg skal være klar til at løse - og det er jeg! Og jo, jeg kan sagten kun have ideen uden at have andet end min villighed til at gennemføre projektet. Eks. Blindtegning. Politiet tegner også kun efter hvad de kan høre vidnet beskrive og stadig få et utrolig flot resultat. det samme gælder min viden. Jeg vil først gå i dialog med min samarbejdspartner inden vi forhandler løn. Der er mange ting der skal snakkes om først vil jeg mene. pengene skal nok blive fordelt retfærdigt, alt andet ville jo være absurd! |
Ja, det kan være det er sådan en jeg skal finde. Jeg er ked af at høre du er blevet snydt, jeg vil derfor tage dine dyre købte erfaringer med mig i skridtet vidre og træde varsomt :)