på en måde vil jeg gerne bygge en side hvor man kan :
f.eks - Skrive dårlige og god til omkring en vare eller en side - angive et godt stede at købe (mobil/computer) mv. - bedrøm en efterskole/vare/service på mobilselvskab - debut omkring en nyhede f.eks noget på facebook som er blevet lavet om på eller uddannelse - kommentar til uddannelse (hvor man kan snakke omkring dem)
hvad synes du til den ide eller har du noget at tilføj eller sige?
eller findes der sådan nogle?
ellers overvejr jeg lidt at lave en side hvor man kan give ris og ros til en vare /service / efterskole / vvs mv..
Hvis du ikke tror på dit projekt er sandsynligheden for at andre tror på dit projekt meget lille..
Som det tidligere er nævnt er der flere steder, personligt syntes jeg ikke at de fleste af dem er specielt gode..
nogle steder hvor de sælger produkterne lader de selv brugerne komme med bedømmelser på deres sider.. og det er også der jeg tror de fleste søger vejledning..
men mit råd vil være:
drop projektet hvis du ikke tror du kan gøre det bedre end andre..
Cocktailcatering og bartenderudlejning i højeste kvalitet - www.thecocktailcompany.dk lej en bartender hos The Cocktail Company
Har du et forslag til hvad jeg sådan kan lave af opgave eller ligne?
jeg er totalt LOSE!
en normal wordpress side opret bruger og du laver massevis indhold på siden aktiv dag og nat og er god til påvirke folk til være aktive de steder , kræver et knokle arbejde og kan gå år før det lykkes
har du det i der , efter skrevet tror jeg det bliver hårdt , det er det også for mig selv , men hop ud i det vis du vil , men ingen kan vide om det bliver en succes før man har prøvet men en ting er sikker det bliver ikke let.
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Okay, det kan godt være at jeg har fået lidt mere tror på det.
Men dog jeg vil helst bygge siden selv, jeg hader sådan lidt det der wordpress noget men det kun også være en måde. men jeg vil bare helst design min egen side :) hvis du kan følge mig :)
Men kan bare ikke bestemme mig helt hvad siden skal sådan handle helt om osv.. hmm