Jeg er i fuld sving med at oprette en freelance virksomhed, hvor jeg tilbyder projektledelse inden for konference, kongresser og social events i både ind- og udland. Jeg overvejer MEGET, hvad jeg skal kalde min lille biks. Jeg har en masse buzz-ord, som kunne være relevante Management Event Conference Men jeg vil også gerne have et navn, som ligger godt på læben og som er nemt at sige. Jeg har været ude i Nivicco (mine 2 børns navne sat sammen) eller future-event og så evt. med et payoff, der beskriver mine kompetencer. F.eks. projektledelse inden for konferencer/events - men jeg er på bar bund. Jeg har været meget hooked på "event"-ordet, men er også bange for, at det kan give et billede af, at jeg også laver fester (hvilket jeg også gør - men ikke er mit main target). Nogle kreative hoveder herinde, der vil jamme lidt på nogle navne, som ikke er for lange - og passer til hp-adresse og mail-adresse. På forhånd tak.... |
jeg har ikke svaret - måske dog at du skal tage noget helt neutralt (synes ikke dine børns navne der duer) men jeg tror at EVENT skræmmer virksomhedskonferencer bort og CONFERENCE skræmmer festival arrangører bort, og management siger intet
Tænk enten neutralt - eller ha hver sit binavn til hver sin ting - hvis ikke du kan finde noget beskrivende der ikke skræmmer den anden side bort
vh