Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger webdesigner til at lave en webshop

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære med Aminoer

Vi har fået til opgave, at lave en webshop baseret på vores CloudSprout platform. Men vores normale designer er lidt presset på tid.

Selve opgaven er lige ud ad landevejen, der er 10k i budget og det er en standard b2c shop. Den skal bygges i CloudSprout, som er en SiteBuilder hvor man via drag-n-drop kan lave sites og shops. CloudSprout er super nemt, kender du Adobe's produkter, så vil du også føle dig hjemme hos CloudSprout. Vi har copy/paste, history, undo, redo etc. og så ligger funktionerne på de key shortcuts du kender.

Så hvis du er designer og kan dit kram, så må du skrive her i tråden med et link til refererencer. Jeg håber opgaven kan blive starten på et længere samarbejde, det er helt sikkert ikke sidste gang vi får den slags opgaver ind, samtidigt tror jeg også at du vil blive så begejstret for CloudSprout, det vil føles som at tænde cigaretter med flintesten at arbejde i andet :-)

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 12:59

Har allerede fået to super kvalificerede bud, men håber virkeligt at der er flere der vil byde ind.

Selv den del der foregår i CloudSprout hjælper jeg selvfølgeligt med.

Fra Horsens
Tilmeldt 19. Nov 12
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 13:01

Jeg er ikke selv så meget inde i dette, men jeg kender nogen der er dygtige til at lave webshops! www.bubblemedia.dk 

De er super dygtige, og du kan se referencer på deres side :-)

EDIT: Jeg ser nu at det er i jeres eget system. bubblemedia har deres eget - ved ikke om de er åbne for andet :-)

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 15:02

Hej Simon

Bublemedia ser også rigtigt talentfulde ud! Hvis de vil byde ind, må de endelig skrive i tråden, men jeg kan godt forstå hvis de helst vil holde sig deres eget system.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)