Vi har fået til opgave, at lave en webshop baseret på vores CloudSprout platform. Men vores normale designer er lidt presset på tid.
Selve opgaven er lige ud ad landevejen, der er 10k i budget og det er en standard b2c shop. Den skal bygges i CloudSprout, som er en SiteBuilder hvor man via drag-n-drop kan lave sites og shops. CloudSprout er super nemt, kender du Adobe's produkter, så vil du også føle dig hjemme hos CloudSprout. Vi har copy/paste, history, undo, redo etc. og så ligger funktionerne på de key shortcuts du kender.
Så hvis du er designer og kan dit kram, så må du skrive her i tråden med et link til refererencer. Jeg håber opgaven kan blive starten på et længere samarbejde, det er helt sikkert ikke sidste gang vi får den slags opgaver ind, samtidigt tror jeg også at du vil blive så begejstret for CloudSprout, det vil føles som at tænde cigaretter med flintesten at arbejde i andet :-)
Bublemedia ser også rigtigt talentfulde ud! Hvis de vil byde ind, må de endelig skrive i tråden, men jeg kan godt forstå hvis de helst vil holde sig deres eget system.