I'v just designed with the help of WIX my webshop. Please give me advise and comments on my site, user friendly etc. About Terms and Conditions on how to formulate or where to get free template. You may answer in Danish or English. I have a few different products on. I want to 'feel' peoples interest before I consentrate on less products.
This is mainly a hobby but also to earn Little extra.
Jeg er enig med Mikael. Menuerne har flotte rammer, men farverne er kiksede, fordi kontrasten mellem font-farve og baggrund er for lille. Det er svært at læse, hvad der står.
Baggrundsfotoet er ekstremt flot og stemningsfuldt, men lad være med at bruge samme foto både som baggrundsbillede og som baggrund ved "hovedfeltet". Måske er det det samme, som Mikael er inde på. Jeg tror, du skal lade være med at bruge fotoet som hjemmesidens baggrundsfoto og i stedet vælge at bruge det som baggrund på hovedfeltet, men jeg vil samtidig foreslå dig at gøre hovedfeltet større.
Hvorfor er baggrundsfotoet der hele 3 gange? Slet det lille foto oppe til venstre.
Jeg bruger Google Chrome, og her skrider den gule tekst i venstre side ud over kanten, se billedet.
Hvis jeg skal være rigtig hård, så er det ikke en webshop jeg ville turde handle i. Det hele ser alt for hjemmelavet ud, og navigationen rundt på hjemmesiden/shoppen virker alt for effekt-agtigt. Nyt er godt nogle gange, men når man handler på en webshop, vil man gerne have at det hele er som man er vant til, og føler sig tryg ved. Jeg vil foreslå at implementere designet på et mere kendt system desværre, selvom jeg ved der allerede er lagt et stort stykke arbejde i.
Jeg har haft gode meldinger om webshop og dårlig som her. Men jeg tager imod alle og har så prøvet noget nyt på webside måske er det bedre og mere bruger venlig. Det er jo hjemmelavet selvom jeg prøve at det skul siger rimelig godt ud.
Det er godt mand har ikke det samme smag ellers vil verden har været et rigtig kedeligt sted at bor i
Billeder er også hjemmelavet hvis i har kigget videre end forside. Jeg har desværre ikke råd til et professionel fotograf selvom jeg gerne vil bruge en, og en web designer.