Jeres site er tilgængeligt både med og uden www. Kan se at i på Google er indekseret med www. Så det er EKSTREMT vigtigt at i får lavet, så den automatisk viderestiller fra http://jakodan.dk til http://www.jakodan.dk
jakodan.dk stiller allerede korrekt videre til www.jakodan.dk med en 301 - Moved permanently.
Mouse-over funktionen er med vilje blevet gjort lidt langsommere, før var de der med det samme og det var svært at gå ud af menuen igen.. men jeg venter lige en dags tid og ser hvad andre synes og om vi måske skal finde en mellemting
Den langsomme menu generer også mig en smule. Men kan godt være det bliver belastende den kommer frem for hurtigt også. Da den jo er ret stor (måske lidt for voldsom stor faktisk?) og så bliver det svært at komme væk fra den igen. Jeg syntes også at tallene i parenteserne kunne gøres mere tydeligt. Lige nu ligner det at det lidt en fejl at de er så udtydelige. Men det er jo småting.. Sindsyg flot side i har fået.
Jeg faldt over en underlig ting. Det er sikkert meningen, men det virker lidt underligt. Jeg smed en vare i kurven, og i selve indkøbskurven klikkede jeg på moms. Moms foldede sig så ud med endnu en linie der stod det samme i. Sådan det nu så ud som om man betalte moms 2 gange.
Jeg kunne også godt savne en mouseover effekt på nogle flere elementer. Eks. på de grønne knapper i bruger mange steder. Der savner jeg lidt en mouseover effekt på.
Derudover ser det pisse flot ud. Det er virkelig gennemarbejdet kan man se. Så stor ros til Customerwise for en flot shop. :) Fed detalje med login baren der ruller ned fra toppen når man vil logge ind. Lækkert!
Det kan jo være jeg begynder at bestille online nu i stedet for altid at ringe.. hehe...
Mouse-over funktionen er med vilje blevet gjort lidt langsommere, før var de der med det samme og det var svært at gå ud af menuen igen.. men jeg venter lige en dags tid og ser hvad andre synes og om vi måske skal finde en mellemting
Rigtig fint site! Men det med topmenuen lagde jeg også mærke til, og undrede mig over det.
Eventuelt skal i få den til at fade ind/slide ned med det samme, og så bare sørge for at den ikke forsvinder med det samme hvis musen ryger "udenfor" menuen.
Det forvirrede mig i hvert fald, at menuen ikke kom frem med det samme, eller bare at der ikke skete noget, så jeg nåede at forsøge at trykke på nogle af felterne nogle gange.
Er du sikker? Det virkede nemlig også korrekt da jeg skrev mit indlæg kl 10:19 - det var en af de ting jeg lige checkede også. Men, de kan jo selvfølgelig have skruet frem og tilbage på tingene i mellemtiden, hvis de sidder og arbejder på sitet lige nu. Det er skam ikke fordi jeg ikke tror dig. ;-)
Jeg har lidt de samme tanker som mange andre. Menuen irriterer mig virkelig meget, samt jeg har næsten ikke noget "plads" på grund af headeren, som følger med ved scroll.