Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Program til at lave sit eget logo?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Korsør
Tilmeldt 10. Mar 12
Indlæg ialt: 366
Fra  Pravour Filmbureau Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, beklager det sene svar - se PM.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 02:49
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Molli Amalie Marcussen:
Men jeg ved simpelthen ikke hvad WYSIWYG, pixelbaserede og opensource vector er for noget

Nej men så ér det altså tilladt at bruge Google selv! Du stille et i forvejen meget bredt spørgsmål, hvis du vil have nogen som helst chance for at få noget brugbart ud af det kan du ikke forvente at hvert lille ubetydeligt ord i hver sætning bliver forklaret, wysiwyg tager 2 sek at slå op på google, og derefter er det selvforklarede ... hvis ikke du kender forskel på pixel- og vektorgrafik så vil jeg anbefale dig at tegne dit logo i hånden og så gå til en grafiker og få lavet den endelige udgave :)

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 03:31
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Mikkel Mikjær Christensen:
Nej men så ér det altså tilladt at bruge Google selv! Du stille et i forvejen meget bredt spørgsmål, hvis du vil have nogen som helst chance for at få noget brugbart ud af det kan du ikke forvente at hvert lille ubetydeligt ord i hver sætning bliver forklaret, wysiwyg tager 2 sek at slå op på google, og derefter er det selvforklarede

Èn ting er at Google sig til oplysninger, noget andet er at forstå dem :-).

Vi har alle evner indenfor vores specifikke områder. Jeg har altid været dårlig til - eksempelvis - matematik og fysik (man kan jo ikke være god til det hele :-), så det er da fuldt ud forståeligt, at trådstarter beder de kyndige om at forklare de pågældende begreber. De kan sgu være svære at læse sig til, hvis ens talenter ligger andetsteds.

Hvis du ikke gider at svare på trådstarters spørgsmål, hvorfor så overhovedet bryde ind i tråden? :-)

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)