Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Program til at lave sit eget logo?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Ringe
Tilmeldt 14. Nov 10
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 08:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Findes der et gratis billedeprogram hvor jeg kan lave mit eget logo?

Jeg har før brugt picmonkey. Det er super godt og brugervenligt, men - man kan ikke lave fritlagte billeder derinde. Når jeg siger fritlagt billeder mener jeg bare at have mulighed for at kunne viske det ud på billedet man ikke vil bruge. Og det kan man kun på lag 2 i picmonkey.

Håber I forstår hvad jeg mener:-)

Vh. Molli

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 08:13

http://www.gimp.org/

Fra Ringe
Tilmeldt 14. Nov 10
Skrevet kl. 08:24

Hej Mikkel

Tak for det hurtige svar!

Kan du mon hjælpe mig med hvad jeg skal gøre for at downloade det? Jeg kan slet ikke overskue/gennemskue hvad jeg skal gøre. Der står så mange ting om download derinde, at jeg ikke aner hvor jeg skal starte.

Noget med macporte og en hel masse tal.

Håber du eller en anden kan hjælpe:-)

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 11
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 08:46

Hej.

http://lmgtfy.com/?q=logo+software (He he)

Jeg ville nok anbefale Adobe Photoshop/illustrator.

Men elelrs er der jo rigtig mange programmer der er lavet som WYSIWYG logo editors.

Du kan også bruge Odesk og få en Indisk Designer til at lave det fra 5$ og opefter. (Bruger selv en fast Indisk designer til grafik som er hammer dygtig og billig)

Mvh

Michael Clausen

Ejer af siden www.risikofrit.dk . En side der tilbyder online konkurrencer til Danskerne

Fra Århus
Tilmeldt 17. Oct 10
Indlæg ialt: 500
Skrevet kl. 09:57

Gimp er et pixelbaseret program, det er et udemærket opensource billed behandlings program, men er ikke til at lave logo design i. 

Prøv i stedet http://sourceforge.net/projects/inkscape/files/

Det er et opensource vector program.

Teddy 

Fra Ringe
Tilmeldt 14. Nov 10
Skrevet kl. 10:11

Kære søde og kloge mennesker:-)

Jeg er bare en simpel kunstner, som godt kan designe og har en klar idé om hvordan mit logo skal se ud.

Men jeg ved simpelthen ikke hvad WYSIWYG, pixelbaserede og opensource vector er for noget. Jeg er sikker på at I mener det godt og gerne vil hjælpe mig. Men kan I forklare de der ord? Eller er de ikke vigtige? Det lyder som noget der er meget indviklet?

Findes der overhovedet et så nemt program som picmonkey, som kan det jeg efterspørger?

Tak fordi I giver jer tid til at hjælpe!

;.)

Fra Korsør
Tilmeldt 10. Mar 12
Indlæg ialt: 366
Fra  Pravour Filmbureau Skrevet kl. 10:15
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Send en skitse så kigger jeg på det. Jeg har alligevel fri i dag :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:20

Hej min ven!

- Jeg kender mange som har gode erfaringer med programmet AAA Logo, som har en gratis trial :-)

Held og lykke!

Fra Viborg
Tilmeldt 22. Feb 08
Indlæg ialt: 232
Skrevet kl. 10:29
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Molli Amalie Marcussen:
Jeg er bare en simpel kunstner, som godt kan designe og har en klar idé om hvordan mit logo skal se ud.

Med al respekt, så vil det højst sandsynligt være ufatteligt meget nemmere og hurtigere for dig at du fx. håndtegnede en skitse og mailede den til en billig grafiker, som havde styr på håndværket fremfor at du selv skal til at finde ud af teknikken fordi du insisterer på at lave det selv. Du kan bruge timer og atter timer på at slås med teknikken og når selv download af Gimp driller, dvs. du slet ikke er kommet til at bruge selve programmet endnu, så er det virkelig op ad bakke og der vil være lang vej inden du når til et teknisk korrekt resultat. Og så kan dine kunstneriske evner blive helt mast i processen og du ender ud med noget du æstetisk ikke er tilfreds med, men som du teknisk ikke magter at løfte højere op. Så, jeg vil igen anbefale at du laver en hurtig skitse og derefter får en grafiker til at udføre logoet for dig. Det vil du blive langt mere tilfreds med i længden.

Ovenstående er skrevet i bedste mening og kun tænkt som en hjælp til dig inden du løber helt vild i vektor, pixels, farveprofiler, filformater, opløsning osv.

Fra Ringe
Tilmeldt 14. Nov 10
Skrevet kl. 10:49

Tusind tak for jeres input.

Jonas: det vil jeg helt vildt gerne! Super sødt af dig! Hvor skal jeg sende det hen?

:-)

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)