Hej Amino'er Jeg går og tumler med en ide, og jeg vil meget gerne have noget feed-back på den. Jeg har snakket med familie og venner, men jeg mener det er sundt at få "anonyme" briller på sagen :) Beskrivelse: Fremstille en App der samler supermarkedernes ugentlige annoncer. 1. Billede: Her skal du taste dit postnummer ind. 2. Billede Du er blevet sendt videre til en oversigt over de forskellige supermarkeder der nu engang er med i ordningen i det valgte postnummer. Valgmulighederne kunne se sådan ud: Mulige indkøb i 7400 Herning: Føtex Abc-lavpris Netto Super Brugsen Hvis der så eksempelvis klikkes på Føtex, så popper deres ugentlige annonce frem. Så "trykker" vi på de varer vi gerne vil overføre til vores indkøbsliste. Det skal være muligt at påføre antal. Indkøblisten skal være i stand til at indholde varer fra flere supermarkeder. De skal naturligvis være delt op på indkøbslisten så det er nemt og overskueligt. 3 Billede Her står vi så med den færdige indkøbsliste! Indkøbslisten er højest sandsynligt lavet af konen, da hun indser hun ikke kan nå at handle ind hvis hun også skal hente børnene. Så her har hun en indkøbsliste der fortæller: - Hvad skal der købes - Hvor mange stk skal der købes - Hvor skal det købes henne - En samlet pris på skidtet Den kan hun så sende direkte videre til mandens smartphone - VÆRSGO' :) Hvad tænker i? Skyd gerne løs fra hoften Jeg har ikke gennemtænkt hvordan pengene skal tjenes på den. Om det skal være brugerbetaling, eller om det skal være de forskellige supermarkeder der betaler ind til at være med på "listerne" Modtger indput med kyshånd! Jeg har ingen erfaringer med Apps, s jeg vil gerne høre fra nogle der er kloge på det felt. Kan det laves så det er nemt og holde ved lige osv. På forhånd tak. - Go aften derude
|
Hej Kasper,
Noget i stil med den her app?
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.eTilbudsavis.eTilbudsavis