Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kig venligst på min ide - gi mig indput ;)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Videbæk
Tilmeldt 21. Jul 11
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg går og tumler med en ide, og jeg vil meget gerne have noget feed-back på den. Jeg har snakket med familie og venner, men jeg mener det er sundt at få "anonyme" briller på sagen :)

Beskrivelse:

Fremstille en App der samler supermarkedernes ugentlige annoncer.

1. Billede:

Her skal du taste dit postnummer ind.

2. Billede

Du er blevet sendt videre til en oversigt over de forskellige supermarkeder der nu engang er med i ordningen i det valgte postnummer. Valgmulighederne kunne se sådan ud:

Mulige indkøb i 7400 Herning:

Føtex

Abc-lavpris

Netto

Super Brugsen

Hvis der så eksempelvis klikkes på Føtex, så popper deres ugentlige annonce frem. Så "trykker" vi på de varer vi gerne vil overføre til vores indkøbsliste. Det skal være muligt at påføre antal.

Indkøblisten skal være i stand til at indholde varer fra flere supermarkeder. De skal naturligvis være delt op på indkøbslisten så det er nemt og overskueligt. 

3 Billede

Her står vi så med den færdige indkøbsliste! Indkøbslisten er højest sandsynligt lavet af konen, da hun indser hun ikke kan nå at handle ind hvis hun også skal hente børnene.

Så her har hun en indkøbsliste der fortæller:

- Hvad skal der købes

- Hvor mange stk skal der købes

- Hvor skal det købes henne

- En samlet pris på skidtet

Den kan hun så sende direkte videre til mandens smartphone - VÆRSGO' :)

Hvad tænker i? Skyd gerne løs fra hoften

Jeg har ikke gennemtænkt hvordan pengene skal tjenes på den. Om det skal være brugerbetaling, eller om det skal være de forskellige supermarkeder der betaler ind til at være med på "listerne"

Modtger indput med kyshånd!

Jeg har ingen erfaringer med Apps, s jeg vil gerne høre fra nogle der er kloge på det felt. Kan det laves så det er nemt og holde ved lige osv.

På forhånd tak. - Go aften derude

Fra Odense S
Tilmeldt 11. Nov 07
Indlæg ialt: 215
Fra  CheapGear Skrevet kl. 23:42

Smartphone og tablet tilbehør med gratis fragt & dag-til-dag levering. Køb dit iPhone 5S Cover hos CheapGear.dk

Tilmeldt 11. Jul 12
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 02:07

Tror de færreste gider gå i flere butikker, derudover så skal man alle kataloger igennem for at finde varen, kan ikke rigtig se fordelen i forhold til bare at bruge etilbudsavis appen eller dl fra de shops der er i nærheden. Derudover så har jeg også hurtigt fundet ud af at tilbudsaviser er spild af tid fra visse butikker: netto, rema1000 og fakta er fakta er i 95 % af tilfældene billigere end mange tilbud fra kvickly/super best/føtex og det er på deres standard varer, så hvorfor bruge timer på at bladre igennem, når der alligevel ikke er nogen gevinst... Godt eksempel super best havde tilbusmd på knor sauce(tør) til 16 kr for 4 poser i en pakke(man må max tage 6 pakker)... Nettos stanard pris var 15 med 6 poser for samme sauce... Stort set spild af tid at gå på tilbuds jagt i nogen butikker, da prisen er billigere på ikke tilbud andre steder, men det kan du ikke se i aviserne...

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 18. Sep 12
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 07:22
Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 07:43

eTilbudsavis er en FANTASTISK app og gør nærmest præcist hvad din skulle gøre.

Baseret på at du kun har en idé og ikke en app, så vil jeg sige at du bør bruge dine kreative tankekræfter på en anden idé :-)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)