Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad mangler min webshop?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 560
Fra  CoolSlips.dk Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan jo være lidt ligeglad med momsen? Det er jo ikke dig der betaler den. Du får jo også trukket momsen fra på de varer du sælger.

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 10. Jun 10
Indlæg ialt: 75
Fra  SHIZZLE Clothing Skrevet kl. 15:07

Er det mig der har misforstået noget helt?

Hvis jeg er momsregistreret og sælger en produkt via min webshop, skal der da lægges moms på det produkt? Altså bliver det dyrere?

Så er det jo også mig selv det rammer i sidste ende. 

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 15:14

Alexander Øster:

Er det mig der har misforstået noget helt?

Hvis jeg er momsregistreret og sælger en produkt via min webshop, skal der da lægges moms på det produkt? Altså bliver det dyrere?

Så er det jo også mig selv det rammer i sidste ende. 

Du bliver virkelig nødt til at sætte dig ind i moms, google det!

Tilmeldt 21. Nov 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:22

Nu er det nok lige mig du rammer som målgruppe. Hvis jeg var dig vil jeg helt sikkert overveje at få lagt en farve ind man kan genkende. Den bliver meget hurtigt kedelig, og da det ikk er lige så eksklusive produkter, som webshops som StøyMunkholm sælger, syntes jeg lidt layoutet rammer ved siden af. Masser af vare i en webshop er også noget der hurtigt vil trække min opmærksomhed. Også billederne syntes jeg godt kan blive bedre. Bare sørg for at skabe din side noget personlighed. Skil dig ud fra andre, det er det der kan ende med at give dig en masse popularitet. Få skabt en masse hype omkring dit brand, og vær hurtig til at få nye produkter ind, lyt til kritik fra venner/kunder/facebookbruger osv. Ellers er det en fin hjemme side :)

Tilmeldt 13. Jan 12
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 15:36

Nu er jeg bestemt ikke din målgruppe, men vil sige at jeg synes det er en rigtig fin hjemmeside du har fået stablet på benene. Har du selv lavet den? 
Jeg står nemlig selv og skal åbne min egen onlineshop her nu. :-)
Jeg kan godt lide at siden er så enkel og nem at finde ud af og at det hele er meget stilrent. Det kan nemt blive for vildt på mange af diverse sider med samme målgruppe som dig. :-)

Men der kunne som de andre siger godt komme en enkelt farve ind et sted - evt. en blå eller grøn, men den behøver ikke at være skrigende!

En idé kunne være hvis du selv opretter en facebookside og promoter den der igennem.
Et andet lille spørgsmål hvor meget har du brugt ca. på at få hele projektet op at stå?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)