Lad os se din jule-klar webshop.
Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Så er min shop juleklar www.marjoe.dk
Ikke for meget spræl, bare lidt om at julegaver købt nu, kan byttes indtil 10 januar. i enkelt rød cirkel.
Hvad har i andre gjort, for lidt julestemning?
|
Fra Fredericia
Tilmeldt 19. May 11
Chris
Skrevet
21-11-2012 kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :
God idé. Den er dog ikke at se på mobilversionen (iPhone), hvis du ikke var opmærksom på det.
|
Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
God idé. Den er dog ikke at se på mobilversionen (iPhone), hvis du ikke var opmærksom på det.
Det har du ret i, og jeg har slet ikke tænkt på dette - men pladsen er også trang på mobilen.
|
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Så er min shop juleklar www.marjoe.dk
Ikke for meget spræl, bare lidt om at julegaver købt nu, kan byttes indtil 10 januar. i enkelt rød cirkel.
Hvad har i andre gjort, for lidt julestemning?
jeg har ingen webshop men jeg synes du mangler lidt jule herre smykker der egnet her op til julen
|
Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Hej mr. Marjoe. Synes det er lang tid siden man har hørt fra dig :-)
Jeg har desværre ikke haft tid til at gøre noget endnu, men planlægger at lave en smule julelir på et par forsider her i weekenden.
|
Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
jeg har ingen webshop men jeg synes du mangler lidt jule herre smykker der egnet her op til julen
Hehe, tror ikke rigtigt mænd vil gå med røde julehjerter Michael. men ellers god tanke 
|
Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Hej mr. Marjoe. Synes det er lang tid siden man har hørt fra dig :-)
Jeg har desværre ikke haft tid til at gøre noget endnu, men planlægger at lave en smule julelir på et par forsider her i weekenden.
Lad mig da bare høre lidt forslag fra dig Patrick
|
Tilmeldt 30. Apr 12
Ingen tvivl om at vi også skal have vores shop juleklar - måske med en lille nissehue på logoet? :-)
Mvh
Kristian
|
Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Ok, det var ikke mange som er blevet juleklar, eller også er det en hemmelighed 
|
Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Jeg har fået smækket et jule-slide på og en lille nissehue i logoet :D
Der kommer naturligvis mere julepynt på her i løbet af november.
GOD JUL!
|