Det skal være fra str. 0-3 år og helst langærmede t-shirts, bodystockings og kortærmede t-shirts.
Mærkerne er fuldstændig ligegyldig bare kvaliteten er fin.
Det behøver ikke være ensfarvet dog uden striber. Ærmer må godt have andre farver end resten o.s.v.
Jeg køber gerne stort ind men ønsker ikke at importere direkte fra udlandet, så hvis du kan være mellemled eller evt. har forbindelse til en dansk producent, hører jeg gerne fra dig.
Måske kan Belinda i Mon Fortuna hjælpe dig....ved ikke om det her nummer stadig er det hun bruger, men det er da et forsøg værd - 26122158
Hun er meget fair med sine priser og får lavet tingene i Tyrkiet. Normalt får hun produceret for danske børnetøjsdesignere, men jeg er sikker på at hun kan hjælpe dig.
hvis du stadig søger børnetøj kunne jeg godt skaffe dig det du søger til meget billige penge,jeg har både bodystockings,sparkedragter huer osv. fra str 60 og opad
Jeg kan levere dig (og alle andre) overskuds produktion paa mere eller mindre kendte maerker - primaert Franske og Engelske maerker. Produktion er fra Mauritius og leveres paa EUR1 certifikat, hvilket vil sige importmoms frit. Dvs. du skal selv staa for import, men jeg kan arrangere dig fragten - altsaa levering til doeren, men du maa selv importregistre dig ved skat.
Prisen er usd. 2,50 paa t-shirts uanset om De er til boern eller voksne og det meste stock er non assorted, dvs. mix og generelt mindre end 25 stk. pr. style. Styles er mest almindelige t-shirts med tryk samt t-shirts med brodering, blonde o.lign.
Til daglig producere jeg for primaert danske "private labels" og stock er mere en fritidsbeskaeftigelse :-)
Har det interesse kontakt mig paa telefon +230 7272012 eller E-mail: mikkel@intnet.mu