Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bud på firmanavn, (logo?) og på hvordan jeg får mit firma til at skille sig ud?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 12. Apr 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 00:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Egentlig var mit spørgsmål rettet mod navn og logo, MEN jeg vil MEGET gerne have input til brandet som sådan! De eksisterende slægtsforskningsfirmaer "spiller" meget på kundens sentimentalitet og ofte nærmest "emmer" hjemmesiderne af støv og mølædte dokumenter, der trækkes frem i lyset for første gang :-) På mange måder er der fornuft i dette, fordi det jo ofte vil være netop en trang til at få viden om "det gamle" og "det der var engang", som ansporer kunden til at bestille slægtsforskningsydelser. Vil man skille sig ud, vil jeg tro, at man behøver at antage en mere frisk og moderne tilgang til sagen - dog uden helt at fjerne sentimentaliteten. Indenfor slægtsforskning og i særdeleshed i forholdet til kunderne er det vigtigt at udstråle troværdighed og seriøsitet. Jeg er lidt i tvivl om, hvordan jeg bedst gør det......

På forhånd tak for ethvert input!

Tilmeldt 11. Jul 12
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 01:53

Danish hertiage research ?
Det burde vel sige alt om hvad dit firma laver og er vel ikke for langt... Hvis du udelader danish får du jo vel bare en masse folk, som vil have dig til at undersøge i USA whatsoever ;) derudover, hvorfor begrænse sig til DK/USA alle der kan engelsk med dansker aner kunne være interresseret :) ?

Tilmeldt 12. Apr 11
Skrevet kl. 10:55

Jo Danish Heritage Research kunne anvendes, men det lægger sig meget tæt op ad andre firma- og foreningsnavne indenfor slægtsforskning... det gode er dog, at det er ganske præcist, som du også skriver.

Egentlig har jeg ikke begrænset mig til Danmark/USA, men jeg tror, det er vigtigt at starte med at rette indsatsen mod en afgrænset og overskuelig kundegruppe. Det er for mig amerikanere og danskere. Senere kan jeg så udvide til også at rette markedsføringsindsats etc. mod en bredere kundegruppe.

Tilmeldt 12. Apr 11
Skrevet kl. 16:03

Tusind tak for de forskellige bud - jeg arbejder videre med dem. TAK!

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)