Egentlig var mit spørgsmål rettet mod navn og logo, MEN jeg vil MEGET gerne have input til brandet som sådan! De eksisterende slægtsforskningsfirmaer "spiller" meget på kundens sentimentalitet og ofte nærmest "emmer" hjemmesiderne af støv og mølædte dokumenter, der trækkes frem i lyset for første gang :-) På mange måder er der fornuft i dette, fordi det jo ofte vil være netop en trang til at få viden om "det gamle" og "det der var engang", som ansporer kunden til at bestille slægtsforskningsydelser. Vil man skille sig ud, vil jeg tro, at man behøver at antage en mere frisk og moderne tilgang til sagen - dog uden helt at fjerne sentimentaliteten. Indenfor slægtsforskning og i særdeleshed i forholdet til kunderne er det vigtigt at udstråle troværdighed og seriøsitet. Jeg er lidt i tvivl om, hvordan jeg bedst gør det...... På forhånd tak for ethvert input! |
Danish hertiage research ?
Det burde vel sige alt om hvad dit firma laver og er vel ikke for langt... Hvis du udelader danish får du jo vel bare en masse folk, som vil have dig til at undersøge i USA whatsoever ;) derudover, hvorfor begrænse sig til DK/USA alle der kan engelsk med dansker aner kunne være interresseret :) ?