Opretter:
Ignorer det Mikael skriver.
Jeg prøver på at guide jer gratis til hvad den bedste løsning er for jer...
En SEO tekst forfatter er ikke så dyr at hyre til 10 tekster eller mere.
En Adwords ekspert er lidt dyrere tror jeg, men det det værd.
Det Mikael skriver er til BAGEFTER i har fået ordnet lidt SEO og jeres Adwords kampagner..
Skriv en PM hvis i vil skrive der i stedet.
Mvh Chris
Det er godt nok et dårligt råd, at skrive man fletter tekst og finder ord ind i tekst , så laver man netop siden for søgemaskinerne og ikke for brugerne , man er helt væk fra den tid , man skal tænke på ligge en masse ord ind på siden og så er der en den store succes bare hjemme.
Selvfølgelige vil jeg ikke side kigge på du skriver direkte forkerte råd, vis jeg har misforstået dig , det med flette ord i ind teksterne er der ekstrem stor chance for tråd starter også misforstår dig , for du ved vel det grundlæggende indenfor SEO ?
Det er ikke smart gøre det PM , så læser tråd starter ikke at man ikke bare skal flette ord ind i en tekst
.
Dear God..
Jeg skriver ingen steder de skal flette teksten så deres keywords kommer ind, men at skrive en tekst om Jakker, uden at nævne jakker, også have det som keyword, det er sku da dumt.
Jeg skriver faktisk ingen steder at de skal gøre sådan og sådan Mikael, jeg skriver at jeg ville vide deres placeringer også spurgte jeg om de var villige til at få mere tekst på siden.
Sig hvad du vil, SEO tekster hjælper! - Grunden til alle ikke kan skrive dem er fordi de ikke må være for fyldte med keywords, tror det 3-5%
pr tekst de kloge siger.
Ville simpelthen bare anbefale at bestille X antal SEO tekster af en SEO forfatter, også får de det, hurtigt, billigt og pisse nemt.
Jeg bad opretter om at skrive en PM fordi du bare forvirrer dem, derfor ville jeg forklare det gennem en personlig debat med dem.
Jeg sælger ingen tjeneste til dem, jeg vil bare vise dem vejen gratis, om de så vælger det ene eller det andet SEO firma, eller om de vælger en enkel person herinde til at skrive teksterne er deres valg. Også om de overhovedet gør det.
Også skrev jeg mht. deres Adwords kampagner, at der skulle de have fat i en ekspert, sværere var det ikke.
Dem er der også en del af herinde.
Gider ikke diskutere med dig igen igen Mikael, hvis du ikke kan forstå at jeg prøver at hjælpe dem til at få en ekspert til at skrive tekster for dem, og få en Adwords prof på, så syntes jeg du skal skrive en PM til mig i stedet for at ødelægge opretters tråd.
MVH. Chris