Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan SEO betale sig for min virksomhed?

Side 3 ud af 4 (35 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Christoffer Tornbjerg:

Kim Krogh:
Hej - vi har 4 søgeord pt.    matematik - matematikopgaver - matematikhjælp - matematisk test 

Hvad placering er i på dem :-)?

- Ville nok sige i godt kunne bruge flere, men kommer helt an på om i har planer med at skrive lidt mere på siden?

I kan jo ikke optimere til X antal søgeord, hvis i ikke får de ord ind i nogle tekster :-)

Disse tekster kunne være nogle tilfældige ting som et par "info" om folkene bag eller sådan noget..

her skriver man skal få nogle ord ind på siden , jeg forstår det som du mener man skal flette ord ind i teksten . du skriver man kan ikke optimere vis de tekster ikke er på siden , derfor forstår jeg på dig han skal til at lave siden for søgemaskine skyld og ikke brugernes skyld

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra kbh k
Tilmeldt 27. Nov 11
Indlæg ialt: 11
Fra  Matematikforlaget.dk Skrevet kl. 12:12

Hej - det var jo ikke min mening at folk skulle begynde at skændes, men jeg vil da gerne takke mange gange for indlæggene. Det er åbenbart ikke helt ligetil. Måske vi skal have en til at forfatte nogle tekster for os - det tygger vi lige på.

Mvh. Kim

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:16

Christoffer Tornbjerg:

Mikael christiansen:

Christoffer Tornbjerg:

Opretter:

Ignorer det Mikael skriver.

Jeg prøver på at guide jer gratis til hvad den bedste løsning er for jer...
En SEO tekst forfatter er ikke så dyr at hyre til 10 tekster eller mere.

En Adwords ekspert er lidt dyrere tror jeg, men det det værd.

Det Mikael skriver er til BAGEFTER i har fået ordnet lidt SEO og jeres Adwords kampagner..

Skriv en PM hvis i vil skrive der i stedet.

Mvh Chris 

Det er godt nok et dårligt råd, at skrive man fletter tekst og finder ord ind i tekst , så laver man netop siden for søgemaskinerne og ikke for brugerne , man er helt væk fra den tid , man skal tænke på ligge en masse ord ind på siden og så er der en den store succes bare hjemme.

Selvfølgelige vil jeg ikke side kigge på du skriver direkte forkerte råd, vis jeg har misforstået dig , det med flette ord i ind teksterne er der ekstrem stor chance for tråd starter også misforstår dig , for du ved vel det grundlæggende indenfor SEO ?

Det er ikke smart gøre det PM , så læser tråd starter ikke at man ikke bare skal flette ord ind i en tekst

.

Dear God..

Jeg skriver ingen steder de skal flette teksten så deres keywords kommer ind, men at skrive en tekst om Jakker, uden at nævne jakker, også have det som keyword, det er sku da dumt.
Jeg skriver faktisk ingen steder at de skal gøre sådan og sådan Mikael, jeg skriver at jeg ville vide deres placeringer også spurgte jeg om de var villige til at få mere tekst på siden.

Sig hvad du vil, SEO tekster hjælper! - Grunden til alle ikke kan skrive dem er fordi de ikke må være for fyldte med keywords, tror det 3-5% pr tekst de kloge siger.
Ville simpelthen bare anbefale at bestille X antal SEO tekster af en SEO forfatter, også får de det, hurtigt, billigt og pisse nemt.

Jeg bad opretter om at skrive en PM fordi du bare forvirrer dem, derfor ville jeg forklare det gennem en personlig debat med dem.
Jeg sælger ingen tjeneste til dem, jeg vil bare vise dem vejen gratis, om de så vælger det ene eller det andet SEO firma, eller om de vælger en enkel person herinde til at skrive teksterne er deres valg. Også om de overhovedet gør det.

Også skrev jeg mht. deres Adwords kampagner, at der skulle de have fat i en ekspert, sværere var det ikke.
Dem er der også en del af herinde.

Gider ikke diskutere med dig igen igen Mikael, hvis du ikke kan forstå at jeg prøver at hjælpe dem til at få en ekspert til at skrive tekster for dem, og få en Adwords prof på, så syntes jeg du skal skrive en PM til mig i stedet for at ødelægge opretters tråd.

MVH. Chris 

jeg forstår på dine indlæg at man skal flette ord ind tekster og lave siden for søgemaskinerne , ikke for brugerne , det er kun godt jeg skriver

jeg ødelægger overhovedet ikke tråden men jeg svare hvordan jeg forstår dit indlæg og derved er der stor chance for tråd starter gør det samme

PS. selv den bedste kan lave sætninger der kan misforstås , så måske mener du noget andet , det er menneskeligt at skrive noget forkert og menneskeligt at tolke det skrevet forskelligt , derfor godt at køre en debat så evt. misforståelser for tråd starter så den ikke begynder bare på at skrive en masse søgeord på sin side blandt andet

lad være tage det personligt at det kan ske dine indlæg kan misforstås , du skriver som du skriver og jeg svare hvordan jeg forstår dit indlæg , du er ikke uden fejl du er kun et menneske

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 12:18

Kim Krogh:

Hej - det var jo ikke min mening at folk skulle begynde at skændes, men jeg vil da gerne takke mange gange for indlæggene. Det er åbenbart ikke helt ligetil. Måske vi skal have en til at forfatte nogle tekster for os - det tygger vi lige på.

Mvh. Kim

Det er ikke så dyrt igen Kim :) 

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 12:21

Mikael christiansen:

Gider ikke diskutere med dig igen igen Mikael, hvis du ikke kan forstå at jeg prøver at hjælpe dem til at få en ekspert til at skrive tekster for dem, og få en Adwords prof på, så syntes jeg du skal skrive en PM til mig i stedet for at ødelægge opretters tråd.

MVH. Chris 

jeg forstår på dine indlæg at man skal flette ord ind tekster og lave siden for søgemaskinerne , ikke for brugerne , det er kun godt jeg skriver

jeg ødelægger overhovedet ikke tråden men jeg svare hvordan jeg forstår dit indlæg og derved er der stor chance for tråd starter gør det samme

PS. selv den bedste kan lave sætninger der kan misforstås , så måske mener du noget andet , det er menneskeligt at skrive noget forkert og menneskeligt at tolke det skrevet forskelligt , derfor godt at køre en debat så evt. misforståelser for tråd starter så den ikke begynder bare på at skrive en masse søgeord på sin side blandt andet

Ja, man skal flette ord ind, på en måde så det stadigvæk er for brugeren, det derfor der findes SEO-tekstforfattere.
Du skaber kun forvirring ved det du svare jo, fordi det du skriver gør kun at Kim bliver forvirret..

Jeg mener skam intet andet end det jeg skriver, skriver ikke forkert, tværtimod.
Hvis du nu læser det én gang til, så ser du jeg anbefaler dem at bestille tekster, så nej, de misforstår skam intet så længe de bestiller teksterne som jeg anbefaler dem!

Og jeg anbefalede også nogle flere tekster på siden, det ville gøre det nemmere og bedre mht SEO og keywords.

Fra kbh k
Tilmeldt 27. Nov 11
Indlæg ialt: 11
Fra  Matematikforlaget.dk Skrevet kl. 12:24

Hej Mikael - mener du, vi skal skrive nogle flere beskrivende tekster for de forskellige bøger? mvh. Kim

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:34

Christoffer Tornbjerg:

Mikael christiansen:

MVH. Chris 

Ja, man skal flette ord ind, på en måde så det stadigvæk er for brugeren, det derfor der findes SEO-tekstforfattere.
Du skaber kun forvirring ved det du svare jo, fordi det du skriver gør kun at Kim bliver forvirret..

Jeg mener skam intet andet end det jeg skriver, skriver ikke forkert, tværtimod.
Hvis du nu læser det én gang til, så ser du jeg anbefaler dem at bestille tekster, så nej, de misforstår skam intet så længe de bestiller teksterne som jeg anbefaler dem!

Og jeg anbefalede også nogle flere tekster på siden, det ville gøre det nemmere og bedre mht SEO og keywords.

den seo forfatter  man skal finde skal vide noget om ens emme det er vigtigere end SEO , han skal ikke bare vælge en eller anden tekst forfatter der skriver grammatiske 100% korrekt og ved alt om søgeord , det vigtigste han finder en person der har en stor viden om hans emme så hans artikler bliver spredt ud på de social medier og folk læser teksterne fordi der står en så stor viden på siden , så vælg din tekst forfatter efter hans viden om emmet ikke på grund af SEO

man skal ikke bare bestille tekster for seo skyld man skal tænke for de har værdi for brugerne på siden , derved mener jeg han skal tænke sig grundigt om hvem han vælger .

ved SEO kan du få en til sætte siden op korrekt til SEO , så siden fungere perfekt , men der findes ingen seo tekst forfatter der ved noget om alt og har meget viden om alle emmer

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 12:42

Mikael christiansen:

den seo forfatter  man skal finde skal vide noget om ens emme det er vigtigere end SEO , han skal ikke bare vælge en eller anden tekst forfatter der skriver grammatiske 100% korrekt og ved alt om søgeord , det vigtigste han finder en person der har en stor viden om hans emme så hans artikler bliver spredt ud på de social medier og folk læser teksterne fordi der står en så stor viden på siden , så vælg din tekst forfatter efter hans viden om emmet ikke på grund af SEO

man skal ikke bare bestille tekster for seo skyld man skal tænke for de har værdi for brugerne på siden , derved mener jeg han skal tænke sig grundigt om hvem han vælger .

ved SEO kan du få en til sætte siden op korrekt til SEO , så siden fungere perfekt , men der findes ingen seo tekst forfatter der ved noget om alt og har meget viden om alle emmer

Ja det skal de, og bestiller du X antal tekster ved et forfatter firma, så sætter de sig ind i emnet, eller siger pænt nej tak.
Og inden man betaler skal man godkende teksterne, og hvis man har betalt får man pengene igen.

At skrive en SEO-tekst som du beskriver er præcis det en SEO tekst forfatter gør, det det jeg har skrevet et par gange nu..
Der er ikke særlig mange SEO forfattere der ved noget om alt, men når de får en opgave så læser de om det og lærer om det inden de skriver teksterne..

Igen, jeg ville bare guide jer Kim, og ved at få nogle ordentlige tekster ind er i godt på vej.

Så kan vi snakke SEO på jeres side generelt bagefter.
F.eks jeres linkbuilding.

Mvh chris 

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 12:44

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:57

Christoffer Tornbjerg:

Mikael christiansen:

Ja det skal de, og bestiller du X antal tekster ved et forfatter firma, så sætter de sig ind i emnet, eller siger pænt nej tak.
Og inden man betaler skal man godkende teksterne, og hvis man har betalt får man pengene igen.

At skrive en SEO-tekst som du beskriver er præcis det en SEO tekst forfatter gør, det det jeg har skrevet et par gange nu..
Der er ikke særlig mange SEO forfattere der ved noget om alt, men når de får en opgave så læser de om det og lærer om det inden de skriver teksterne..

Igen, jeg ville bare guide jer Kim, og ved at få nogle ordentlige tekster ind er i godt på vej.

Så kan vi snakke SEO på jeres side generelt bagefter.
F.eks jeres linkbuilding.

Mvh chris 

det er overdrevet det skal være en tekst forfatter , for han ved selv meget om matematik , men kan de finde en matematik lære eller professor omkring emmet kunne det være en ide , de ville spredes langt mere ud på de social medier og folk vil linke til dem

de bedste artikler du ser på internet er netop ikke tekst forfatter men eksperter inden for sit felt

en der arbejder med tøj hverdag skriver tøj

en læge skriver artikler omkring sydom

en matematik lære skriver artikler omkring matematik

en eller anden tekst forfatter som ikke kan skrive en underskrift lære om dette emme har en langt lavere SEO værdi fordi folk deler sådan en artiklen langt mindre , når det  ikke er den underskrift at det er en ekspert om emmet

sådan alle vil langt heller læse en artiklen med en underskrift læge , lære med mere , disse bliver så delt langt mere social medier og folk linker mere til dem , det har langt højere seo værdi derved at person der skriver artiklen

Side 3 ud af 4 (35 indlæg)