Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan SEO betale sig for min virksomhed?

Side 2 ud af 4 (35 indlæg)
Fra kbh k
Tilmeldt 27. Nov 11
Indlæg ialt: 11
Fra  Matematikforlaget.dk Skrevet kl. 01:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej - vi har 4 søgeord pt.    matematik - matematikopgaver - matematikhjælp - matematisk test 

de to første er klart mest vist, men har vel også størst konkurrence. Spørgsmålet er, om vi skal have flere - lidt forskellige - søgeord - og vi er i tvivl om hvor højt budgettet på adwords skal sættes og hvordan vi finder ud af dét.   mvh. Kim

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 01:25

Kim Krogh:
Hej - vi har 4 søgeord pt.    matematik - matematikopgaver - matematikhjælp - matematisk test 

Hvad placering er i på dem :-)?

- Ville nok sige i godt kunne bruge flere, men kommer helt an på om i har planer med at skrive lidt mere på siden?

I kan jo ikke optimere til X antal søgeord, hvis i ikke får de ord ind i nogle tekster :-)

Disse tekster kunne være nogle tilfældige ting som et par "info" om folkene bag eller sådan noget..

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Fra kbh k
Tilmeldt 27. Nov 11
Indlæg ialt: 11
Fra  Matematikforlaget.dk Skrevet kl. 01:28

placeringerne er 1,8   2,3  2  og 1,8

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 01:37

Kim Krogh:

Tror du misforstår :-)

Jeg mener hvis jeg nu søgte på : matematik - hvad plads er i så på?

Nummer 20 ? - 40?

Jeg snakker om SEO delen.

Jeres Adwords tror jeg hellere i må håbe på en af de andre herinde kan hjælpe / give nogle fif til :) 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:48

Christoffer Tornbjerg:

Mikael christiansen:

Christoffer Tornbjerg:

Har i slet ingen viden indenfor SEO ? :-)

Placeringer?

Keywords?

Antal søgninger osv? :) 

man skal ikke tænke i key ord man skal lade teksten være naturlig placeringer skal nok komme vis man bare satser bredte på det er naturlig og laver siden for brugerne og ikke søgemaskine 

god social aktivitet googlé plus facebook kan gøre underværker

man skal ikke tænke i antal søgninger  når man skriver en teksten alt skal være naturligt 

det du skriver er i gamle dage gik man meget op i det , nu er der kommet både panda og pingvin google opdateringer som betyder mere mod brugerne bestemmer hvordan  siden placeres 

links skal være mere naturligt klik her , læs  mere så det er hele tanke gangen omkring key ord , antal søgninger ikke det vigtigste mere 

du er velkomme til at google disse opdateringer da der er sket rigtigt meget siden dengang key  betyder noget

Forstår slet ikke hvorfor du skriver alt det?

De beder om SEO hjælp, så spørger jeg ind til hvad søgeord de vil rammes på, og hvor mange søgninger der er på det, altså konkurrencen..

Og hvilke placeringer de har lige p.t--

Intet andet.
Jeg ved skam godt der både findes en pingvin og en panda og bla bla.
En naturlig tekst som du kalder det, er også helt fin, og ja, google kigger på det, men hvis der så er 2 ihh så fine naturlige tekster, så har de nogle andre faktorer som afgøre placeringen, og lur mig om det ikke er:

Backlinks
SEO.

Så dine råd, som du giver til alle spørgsmål, også selvom det er til om hvordan man starter en webshop, de holder heller ikke her.

Det er 3 gang på en uge jeg skriver til dig at du bare kommentere for at kommentere Mikael.

Peace 

det er dig der kommenter mig , det som jeg skriver søge ord analyser er ikke det vigtigste , man skal ikke bare lave søgeord på siden for søgemaskinerne skyld 

du skrev sidste gang kan husk igår at google plus ikke betyder noget det var flere andre uenig ud over mig

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:56

Christoffer Tornbjerg:

Kim Krogh:

Tror du misforstår :-)

Jeg mener hvis jeg nu søgte på : matematik - hvad plads er i så på?

Nummer 20 ? - 40?

Jeg snakker om SEO delen.

Jeres Adwords tror jeg hellere i må håbe på en af de andre herinde kan hjælpe / give nogle fif til :) 

det skal man ikke tænke på første ,man skal første tænke på lave en god tekst for brugerne 

man fletter ikke bare ord ind i teksterne for seo skyld men laver teksterne for brugernes skyld

når det er lavet laver man gode sigende overskrifter på siden 

husker de social logoer på siden google plus , facebook , twitter 

aktive rundt omkring og man tænker ikke på seo , men for  brugerne man er aktive 

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 06:17
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der findes en hel masse guides. Giv det en chance hvis du har mod på det :-)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 11:36

Opretter:

Ignorer det Mikael skriver.

Jeg prøver på at guide jer gratis til hvad den bedste løsning er for jer...
En SEO tekst forfatter er ikke så dyr at hyre til 10 tekster eller mere.

En Adwords ekspert er lidt dyrere tror jeg, men det det værd.

Det Mikael skriver er til BAGEFTER i har fået ordnet lidt SEO og jeres Adwords kampagner..

Skriv en PM hvis i vil skrive der i stedet.

Mvh Chris 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:57

Christoffer Tornbjerg:

Opretter:

Det Mikael skriver er til BAGEFTER i har fået ordnet lidt SEO og jeres Adwords kampagner..

Mvh Chris 

Det er godt nok et dårligt råd, at skrive man fletter tekst og finder ord ind i tekst , så laver man netop siden for søgemaskinerne og ikke for brugerne , man er helt væk fra den tid , hvor man skal tænke på ligge en masse ord ind på siden og så er der en den store succes bare hjemme.

Selvfølgelige vil jeg ikke side kigge på du skriver direkte forkerte råd, vis jeg har misforstået dig , det med flette ord i ind teksterne er der ekstrem stor chance for tråd starter også misforstår dig , for du ved vel det grundlæggende indenfor SEO ?

Det er ikke smart gøre det over PM , så læser tråd starter ikke at man ikke bare skal flette ord ind i en tekst.

PS. selv den bedste kan lave sætninger der kan misforstås , så måske mener du noget andet , det er menneskeligt at skrive noget forkert og menneskeligt at tolke det skrevet forskelligt , derfor godt at køre en debat så evt. misforståelser for tråd starter så den ikke begynder bare på at skrive en masse søgeord på sin side blandt andet

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 12:06

Mikael christiansen:

Christoffer Tornbjerg:

Opretter:

Mvh Chris 

Det er godt nok et dårligt råd, at skrive man fletter tekst og finder ord ind i tekst , så laver man netop siden for søgemaskinerne og ikke for brugerne , man er helt væk fra den tid , man skal tænke på ligge en masse ord ind på siden og så er der en den store succes bare hjemme.

Selvfølgelige vil jeg ikke side kigge på du skriver direkte forkerte råd, vis jeg har misforstået dig , det med flette ord i ind teksterne er der ekstrem stor chance for tråd starter også misforstår dig , for du ved vel det grundlæggende indenfor SEO ?

Det er ikke smart gøre det PM , så læser tråd starter ikke at man ikke bare skal flette ord ind i en tekst

.

Dear God..

Jeg skriver ingen steder de skal flette teksten så deres keywords kommer ind, men at skrive en tekst om Jakker, uden at nævne jakker, også have det som keyword, det er sku da dumt.
Jeg skriver faktisk ingen steder at de skal gøre sådan og sådan Mikael, jeg skriver at jeg ville vide deres placeringer også spurgte jeg om de var villige til at få mere tekst på siden.

Sig hvad du vil, SEO tekster hjælper! - Grunden til alle ikke kan skrive dem er fordi de ikke må være for fyldte med keywords, tror det 3-5% pr tekst de kloge siger.
Ville simpelthen bare anbefale at bestille X antal SEO tekster af en SEO forfatter, også får de det, hurtigt, billigt og pisse nemt.

Jeg bad opretter om at skrive en PM fordi du bare forvirrer dem, derfor ville jeg forklare det gennem en personlig debat med dem.
Jeg sælger ingen tjeneste til dem, jeg vil bare vise dem vejen gratis, om de så vælger det ene eller det andet SEO firma, eller om de vælger en enkel person herinde til at skrive teksterne er deres valg. Også om de overhovedet gør det.

Også skrev jeg mht. deres Adwords kampagner, at der skulle de have fat i en ekspert, sværere var det ikke.
Dem er der også en del af herinde.

Gider ikke diskutere med dig igen igen Mikael, hvis du ikke kan forstå at jeg prøver at hjælpe dem til at få en ekspert til at skrive tekster for dem, og få en Adwords prof på, så syntes jeg du skal skrive en PM til mig i stedet for at ødelægge opretters tråd.

MVH. Chris 

Side 2 ud af 4 (35 indlæg)