Har i slet ingen viden indenfor SEO ? :-)
Placeringer?
Keywords?
Antal søgninger osv? :)
man skal ikke tænke i key ord man skal lade teksten være naturlig placeringer skal nok komme vis man bare satser bredte på det er naturlig og laver siden for brugerne og ikke søgemaskine
god social aktivitet googlé plus facebook kan gøre underværker
man skal ikke tænke i antal søgninger når man skriver en teksten alt skal være naturligt
det du skriver er i gamle dage gik man meget op i det , nu er der kommet både panda og pingvin google opdateringer som betyder mere mod brugerne bestemmer hvordan siden placeres
links skal være mere naturligt klik her , læs mere så det er hele tanke gangen omkring key ord , antal søgninger ikke det vigtigste mere
du er velkomme til at google disse opdateringer da der er sket rigtigt meget siden dengang key betyder noget
Forstår slet ikke hvorfor du skriver alt det?
De beder om SEO hjælp, så spørger jeg ind til hvad søgeord de vil rammes på, og hvor mange søgninger der er på det, altså konkurrencen..
Og hvilke placeringer de har lige p.t--
Intet andet.
Jeg ved skam godt der både findes en pingvin og en panda og bla bla.
En naturlig tekst som du kalder det, er også helt fin, og ja, google kigger på det, men hvis der så er 2 ihh så fine naturlige tekster, så har de nogle andre faktorer som afgøre placeringen, og lur mig om det ikke er:
BacklinksSEO.
Så dine råd, som du giver til alle spørgsmål, også selvom det er til om hvordan man starter en
webshop, de holder heller ikke her.
Det er 3 gang på en uge jeg skriver til dig at du bare kommentere for at kommentere Mikael.
Peace