Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan SEO betale sig for min virksomhed?

Side 1 ud af 4 (35 indlæg)
Fra kbh k
Tilmeldt 27. Nov 11
Indlæg ialt: 11
Fra  Matematikforlaget.dk Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej - vi har haft www.matematikforlaget.dk i snart et år, hvor der kan købes tests og træningsmaterialer i matematik. Besøgstallet er støt stigende, men vi er i tvivl om, hvorvidt vi skal alliere os med SEO-kyndigt firma for måske at promovere sitet endnu mere. Nogen der har erfaring med den slags?   mvh. Kim 

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 12:05
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej Kim.

En SEO-kyndig vil uden tvivl kunne hjælpe jer med mere trafik, men I skal nok mere vurdere om I tror på at kunderne kan komme fra SEO.

Jeg kan dog at se jeres produkter er ret billige, så jeg tror desværre bare ikke på, at I vil kunne tjene SEO'en hjem. Der skal rigtig mange salg til. Istedet vil jeg næsten hellere anbefale at du prøver at download nogle af de gratis light-versioner af SEO-bøgerne, og selv prøver dig frem.

Hvis du bruger en søndag formiddag på det, så skal det helt sikkert nok kunne hjælpe. Og som regel når man så ser, at noget virker, så giver det blod på tanden :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:03

start med et godt seo plug in dette her http://wordpress.org/extend/plugins/addthis/ så man kan let og enkelte likes , plusse og twitte din side og dele den på disse medier .

få skrevet nogle presse meddelse ud

forsæt med at skrive artikler

få videoer på siden

et par andre gode tråde lige her   http://www.amino.dk/forums/t/137716.aspx og http://www.amino.dk/forums/t/169188.aspx 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 4. Jul 09
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 16:00

Jeg er helt enig med Casper.

Et SEO projekt, kan være for dyrt, til at bære sig hjem, hvis det skal gøres af et seriøst firma.

Man bør se på det som alle andre markedsføringsomkostninger, forventes det at udgiften kan tjenes hjem på kort eller langt sigt.

Man kan selvfølgeligt også se det som en principiel investering, for etablering eller generel styrkelse af sin virksomhed

Der er ingen tvivl om at internetsalget er for + opadgående, ligesom internetsalget er meget forskelligt fra branche til branche. Når det er sagt så forvent ikke at alt salg kommer via nettet, min erfaring er at omkring 25 - 30 % kommer direkte fra nettet, resten kommer andre steder fra, men det er meget forskelligt mellem brancherne.

Så måske det bedre kan svare sig for dig at tænke et aktivt projekt med opsøgende arbejde til skoler/mat. lærere osv. for at opnå en hurtig og effektiv respons.

Held og lykke.

De bedste hilsener

Finn Italy

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 16:24

Har i slet ingen viden indenfor SEO ? :-)

Placeringer?

Keywords?

Antal søgninger osv? :) 

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:07
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Christoffer Tornbjerg:

Placeringer?

Keywords?

man skal ikke tænke i key ord man skal lade teksten være naturlig placeringer skal nok komme vis man bare satser bredte på det er naturlig og laver siden for brugerne og ikke søgemaskine 

god social aktivitet googlé plus facebook kan gøre underværker

man skal ikke tænke i antal søgninger  når man skriver en teksten alt skal være naturligt 

det du skriver er i gamle dage gik man meget op i det , nu er der kommet både panda og pingvin google opdateringer som betyder mere mod brugerne bestemmer hvordan  siden placeres 

links skal være mere naturligt klik her , læs  mere så det er hele tanke gangen omkring key ord , antal søgninger ikke det vigtigste mere 

du er velkomme til at google disse opdateringer da der er sket rigtigt meget siden dengang key  betyder noget

Fra København
Tilmeldt 2. Dec 08
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 23:25
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Måske lidt off-topic, men har I overvejet en app løsning til f.eks. iPad med in app purchase af nye tests? En tablet er jo fantastisk ift. test med efterfølgende feedback.

Ift. SEO I kan jo starte med en søgeordsanalyse og foretage en vurdering af konkurrencen og potientialet af investeringen. Hvornår køber brugerne typisk disse tests? Det er værd at tilrettelægge sin indsats således at I er klar før en evt. sæson da SEO jo tager lidt tid.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:15

Philip:

Måske lidt off-topic, men har I overvejet en app løsning til f.eks. iPad med in app purchase af nye tests? En tablet er jo fantastisk ift. test med efterfølgende feedback.

Ift. SEO I kan jo starte med en søgeordsanalyse og foretage en vurdering af konkurrencen og potientialet af investeringen. Hvornår køber brugerne typisk disse tests? Det er værd at tilrettelægge sin indsats således at I er klar før en evt. sæson da SEO jo tager lidt tid.

søgeord analyse betyder , men man skal tænke sig om i de valgte ord

hvordan forklare jeg på min side den bedste forklaring for brugerne 

hvilke ord kommer der , kan der bruges andre ord , ikke meget tit dem som ikke falder ind meste naturlige , derved bedst du laver teksten mest naturlige med ordne i for søgemaskiner går  mere og mere mod det naturlige 

put ikke bare ord ind i analyse som du ikke kan skrive om på siden naturligt 

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Jun 12
Indlæg ialt: 260
Fra  Tobias Ehlig ApS Skrevet kl. 00:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kim,

Jeg tror ikke umiddelbart jeres hjemmeside "egner" sig til prof. SEO-behandling med tanke på omkostninger kontra potentielle indtægter. Såfremt I slet ikke har arbejdet med SEO på siden selv, så vil jeg anbefale jer at give det nogle timer hurtigst muligt. Jeg tror I kan komme rigtig langt ved at få styr på de helt basale ting, samt få lavet nogle links til jeres side.

Held og lykke med det!

mvh

Tobias

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 00:54

Mikael christiansen:

Christoffer Tornbjerg:

Placeringer?

Keywords?

man skal ikke tænke i key ord man skal lade teksten være naturlig placeringer skal nok komme vis man bare satser bredte på det er naturlig og laver siden for brugerne og ikke søgemaskine 

god social aktivitet googlé plus facebook kan gøre underværker

man skal ikke tænke i antal søgninger  når man skriver en teksten alt skal være naturligt 

det du skriver er i gamle dage gik man meget op i det , nu er der kommet både panda og pingvin google opdateringer som betyder mere mod brugerne bestemmer hvordan  siden placeres 

links skal være mere naturligt klik her , læs  mere så det er hele tanke gangen omkring key ord , antal søgninger ikke det vigtigste mere 

du er velkomme til at google disse opdateringer da der er sket rigtigt meget siden dengang key  betyder noget

Forstår slet ikke hvorfor du skriver alt det?

De beder om SEO hjælp, så spørger jeg ind til hvad søgeord de vil rammes på, og hvor mange søgninger der er på det, altså konkurrencen..

Og hvilke placeringer de har lige p.t--

Intet andet.
Jeg ved skam godt der både findes en pingvin og en panda og bla bla.
En naturlig tekst som du kalder det, er også helt fin, og ja, google kigger på det, men hvis der så er 2 ihh så fine naturlige tekster, så har de nogle andre faktorer som afgøre placeringen, og lur mig om det ikke er:

Backlinks
SEO.

Så dine råd, som du giver til alle spørgsmål, også selvom det er til om hvordan man starter en webshop, de holder heller ikke her.

Det er 3 gang på en uge jeg skriver til dig at du bare kommentere for at kommentere Mikael.

Peace 

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Side 1 ud af 4 (35 indlæg)