Jeg søger et omstillings anlæg, som kan viderestille fra hovednummer til mobiltelefon. Vil helst uden om hosting og de månedligeomkostninger. Tænker der må findes nogle som tilbyder en form for hardware/software til et fornuftigt engangsbeløb. Det skal bruges i en mindre virksomhed med ca. 5 brugere.
derudover:
- velkomst tale
- "vagtplan" Folk skal kunne melde dem tilgængelig og utilgængelig.
Det skal enlig bare kører automatisk. Vi er 2 i øjeblikket og har begge mobil abonnement hos tdc. Dog regner vi med at skulle have mindst en bruger mere.
du har fået nogle gode bud, umiddelbart tænker jeg også telenors søgeplan hvis det skal køre helt automatisk.
Som et alternativ kan en service som vores også bruges, her får du en levende receptionist der svarer med firmanavnet og tager imod eller viderestiller (og ikke kold viderestilling, dvs vi taler altid med dig først for at høre om du ønsker at tage imod kaldet). På denne måde risikerer I ikke at nogle cirkler rundt mellem mobilerne indtil der er en der er ledig.
Det vil dog være en månedlig udgift der vil afhænge af antallet af opkald (eks: 100 opkald - 1000 kr) men hos os er der intet abonnement eller binding.
Kig evt på vores hjemmeside eller ring til mig hvis du du vil vide mere.